nieuw op het forum

  • Onderwerp starter Onderwerp starter wil
  • Startdatum Startdatum
hey gasten zoals belooft nog een paar fotokes van mijn lexus is200 .
mods :

kaminari body kitt
19" imitatie breiton wielen
gegroefde / geperforeerde remschijven voor
invidea dubbele uitlaat
injen air intake
carbon seibon motorkap ( deels gespoten )
trd carbon achterspoiler
veragings veren ( merk weet ik niet meer ) waren voor en achter 2,5 cm lager gelijk 4 cm extra laten drukken alvorens te monteren .

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 
Ziet er goed uit Wil. waar is de auto nu naartoe gegaan? \En je trd spoiler hoe wordt die bevestigd?
 
godsamme zeg wa hangt ie strak in de wielkast zeg en dat met 2,5 cm pfewww mooie auto was dat wil en wat een werk die tweede pijp eronder kon je trouwens nog merken die injen had hij meer power dan zonder? enneh strx in mei maar naar de mac in de 350 lijkt me heheheheheh , heb laatst gekeken op mobile .de naar infinty's maar die hebben tog ook 3,5 liter motoren dat er dan nog zoveel verschil in trekkracht inzit dan greetzz
 
hey gasten ,

auto rijdt nu in lelystad .
de trd achterspoiler zit vast met 2 boutjes en dubbelzijdige tape .
en ja hij lag erg laag maar dat komt omdat ik de veren had laten drukken ( 4cm) dus eigelijk is de auto 6,5 cm verlaagt en met gele sport koni,s . :D
kon niet echt zeggen dat hij meer power had maar geluidt was voller
ja de infiniti heeft een 3.5 v6 net als de nissan 350z maar de automaat heeft 284 pk koppel weet ik zo even niet meer

lexus is sneller :rulez:
 
that is one sexy is200.. heb je em precies zo verkocht? de nieuwe eigenaar zal er wel blij mee zijn zeg... wat zijn de gegevens van de velgen achter dan? wat voor offset en breedte hadden ze?
 
hey

ik heb de auto precies zo verkocht op de motorkap naar .
deze wilde hij eraf hebben dus die heb ik later nog verkocht .
exacte wiel maat weet ik niet meer maar was geloof ik 8j x 19 steek 5x 112 van audi op de naaf gemonteerd doormiddel van schuifmoeren .
merk van de velg was koya imagination
 
Hey wil kun je daar iets specifieker uitleg over geven met die schuifmoeren , dat zou dus in houden dat je er alles onder kan pakken wat je maar wilt :)
 
nee dat gaat dus niet .
op een lexus zit steek 114,3 en die werken met bouten m12
audi daarin tegen werkt met steek 112 en bouten m14
hier heb je dus speling die speling van de steek kun je opvangen met schuif moeren .
dit is een een moer met daaraan een losse centreer ring die uit de midden kan
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


ik heb dit soort ook al gezien op de porsche panamera en austin martin
dus velgen van een audi passen ook op een lexus .
anders moet je maar eens naar van liesdonk autobanden bellen in dongen en vragen naar peter v delft
 
hEY Wil die zaak ligt achter mijn werk. Mazda dealer op de napoleonsbaan. Heb je nooit hier in de buurt zien rijden.
Ziet er wel toppie uit.
 
hey green ,

ik kom ook niet daar uit de buurt .
ik woon in rijen tussen breda en tilburg .
 
ik woon ook enigzins daar in de buurt, maar waarom ga je dan daarna toe?
is hij zoveel beter?
ik heb mijn corolla toen ook daar laten rollen en weet dus ook dat hij netjes werk afleverd maar zijn er bij jou in de buurt geen "goeie"dan?
 
hey ',

ik ben naar marc toegegaan omdat ik van een maat van me gehoort had dat hij het rollen goed onder de knie heeft.
en bij ons in de buurt ken ik niemand die het kan .
heb trouwens mijn infiniti zelf gedaan bij atec tuning in ridderkerk die hebben ook zon ding .
 
je had bij je is200 je veren laten drukken zei je,waar heb je dat laten doen?
ik heb ze nu afgeslepen maar dat vind ik eigenlijk ook niet echt alles.
kun je ook zelf bepalen hoe laag je dan gaat?
 
hey hey ,

ik zal eens navragen waar ze dat toen der tijd voor mij hebben laten doen .
en ja je kunt zelf zeggen hoe laag ( hoe veel cm ) je ze wil laten drukken . :)
en ja slijpen is niet al te best :neutral:
 
Veren slijpen en drukken is allebei niet echt best (en zeker niet aan te raden voor een snelle auto/sneller gemaakte auto). Voor optiek zijn er meer dan voldoende opties voor een IS te krijgen, wil je echt laag dan zul je naar een schroefset moeten (Kw, Tein en TTE/Bilstein zijn prima opties). Helaas is de opzet dat je bij een IS (door het zware blok) meteen ook een aantal andere modificaties vastzit om de boel echt goed rijdbaar te houden.