nieuw op het forum

• Onderwerp starter Onderwerp starter wil
  • Startdatum Startdatum
ja soms moet het zo zijn .
en lip kitt komt donderdag binnen zoals het er nu uitziet :D

en mischien is het wel leuk ja een topic maken in projecten maar is het niet erg dan dat hier alles al beschreven staat dan ?

zeg dat wel, maar zeker een leuke auto die jij hebt :D ik ga hem over 2 maanden eens goed bekijken hoor! :P

ja is goed is no problem . :)
als je maar niet te kritisch gaat kijken auto heeft zo hier en daar wel wat min puntjes
beetje steenslag , scheurtje in leer maar dat is voor later

Ik weet zeker dat je inet meer steenslag hebt dan ik :P ik betwijfel of er uberhaupt wel een is bestaat die er meer heeft :P

is goed we zetten ze naast elkaar .
met een bordje zoek de verschillen of te de steenslag putjes . :D

Ik heb ook nog krassen van de 3 katten van 3 buren. Motorkap, achterklep, en roof . . . Die tellen ook mee?

p.s. Alle auto's in de buurt hebben dat, behalve de lelijke 207 van mijn vriendin, die is rood. Of de kat heeft smaak, of de kleur rood is afschrikwekkend :)

oke dus iedereen heeft wel iets dan komt het goed .
past mijn auto er goed tussen .

hey
ik kreeg gister van de vrouw van een maat van mij te horen dat er bij lexus een test rij dag wordt georganiseert .
deze dag is voor het personeel en elk presoneels lid mag iemand mee brengen .
en ik mag mee me maat blijft thuis ( goed geregelt :rulez: )
kreeg gister ook de lijst van auto's waar je je op in kon schrijven lexus en toyota modellen

1 keuze lexus ISF :D :D :D

verder maakt het me niet uit
test dag is 14 mei op zaterdag

ik zou denk ik best een isf willen maar mijn portemoneeeeeeeee niet denk ik :D

en dan moet ik weer opnieuw beginnen andere wielen , schroefset , de wald bodykitt enz enz

heeyyyyy als ik in de ISF kan rijden laal ik jullie dat zeker even weten

ik dank dat ik zo :D :D :D in de auto zal zitten ha ha

hey gasten ,

ik kom net van showoff en de lipkitt is binnen .
ziet er netjes uit maar ben al wel overtuigt dat hij deels gespoten gaat worden .
zoals het er nu uitziet gaan we hem vrijdag passen en meten zodat ik hem daarna kan laten spuiten

mooi man ben blij voor je, of deels in parelmoer witte carbon wrappen brrrrr das ook icecold :photo: