Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik had mijn is200 niet opgevoert of wat dan ook .
alleen andere einddempers en intake .
had geen problemen met de gedrukte veren maar rij dan ook nooit hard gewoon lekker door rijden en of cruisen .
maar je hebt gelijk schroefset is beter
wat is opvoeren?
ik heb een corolla E10 gehad die liep 225 met grote wielen en afgeslepen veren en dat ging super.die veren zaten er 7jaar op toen ik de 225 haalde(zonder turbo of chip :mrgreen: )
ze vallen er niet tussen uit en zullen ook niet breken.
wel de uiteinde ff op nieuw in de lak gezet.
maar idd schroefset is beter,maar niet iedereen kan dat betalen :X
is ook zo bij mij hebben ze ook tot ik de lexus 3 jaar later verkocht eronder gezeten .
misschien zitten ze er nu nog wel onder wie zal het zeggen .
ze moeten gewoon verlagings veren maken in verschillende maten .
alles is toch in verschillende maten glazen , auto's , flessen , vrouwen
das mooi weet ik ook dat ie nog rijdt .
vindt alleen dat de wielen niet mooi meer zijn .
maar dat is smaak verschillend .
als je hem nog eens tegen komt zeg maar dat we een meeting hebben in mei .
kan namelijk zijn mail adress niet meer vinden
zeker is het met een groep leuker .
jullie komen op de meeting bij showoff toch ook met een groepje .
is gezelliger rijden en mooier
en ja ik ben straks ook benieuwt hoe het seibon carbon staat enof ik het nog moet laten spuiten ( deels dan )
ik dacht ik zal vandaag eens even langs showoffimports rijden .
en wat denk je hebben ze net een bestelling binnen van ultra racing .
en laat daar nou toevallig een upper strutbar tussen zitten die nog voor niemand was
dus ik gelijk geinformeerd naar prijs en vervolgens ook maar daar terplekke gemonteerd
zie hier het resultaat