Nieuwe auto: Lexus RX 450h F-Sport

Andr?

Actief
11 okt 2012
299
23
18
Wauw, mooie stoere wagen, ik kan me indenken dat je hier mee geniet, het was jammer van de Volvo, wat ik las in je andere bericht, maar deze is nog heel, veel plezier er mee.
 
11 dec 2012
256
0
0
Ik wil niet zeggen dat ik er net zo trots op ben als op mijn vrouw en kinderen... Hahahaha...

Vind de normale ook prachtig hoor, maar deze smoelt inderdaad beter!

Inderdaad klote met die Volvo... Nu hebben we een Swift mee van het schadebedrijf, lekker scheurkarretje hoor... Morgen krijgen we een andere Volvo voor tijdelijk, ben benieuwd wat het wordt...
 

Bertil

Nieuw hier
26 dec 2012
12
0
0
Gefeliciteerd met je nieuwe wagen. Mooi zwart, staat hem erg goed i.c.m de velgen.

Ik hoop dat je vrouw het forum niet stiekem leest ;)
 
11 dec 2012
256
0
0
Dank je, Bertil! Jij hebt ook een prachtige LS!

Ze mag jet gerust lezen hoor, ze weet dat ik er heel trots op ben, en ze is er zelf ook blij mee! :D
 
11 dec 2012
256
0
0
Vandaag gaat een bevriende monteur mijn trekhaak monteren. De trekhaak kostte mij ?490,- en de kabelboom nog eens ?140,- exclusief montage. Hij verwacht er toch wel een hele dag mee bezig te zijn, dus ik breng zo de auto weg en dan haalt mijn vrouw mij op in de XC60 van de garage want onze andere auto zijn we dus ook al kwijt... :zielig:
 

tonnetje

Actief
26 okt 2012
286
7
0
nice en 1 op 14 pffffffffff
red ik geeneens met mn IS250 in de opa modus :D
succes met de ride.
 
11 dec 2012
256
0
0
tonnetje zei:
nice en 1 op 14 pffffffffff
red ik geeneens met mn IS250 in de opa modus :D
succes met de ride.
Dank je! En 1 op 14 lukt als ik in de opa modus rijd, anders ook niet echt.

De trekhaak is heel mooi gemonteerd. Het is een afneembare, en als hij er op zit, ziet hij er net als af-fabriek uit. Volgende aanpassing gaat een Alpine DVD systeem worden. Die ziet er het beste uit, niet zo'n Chinees ding met blauwe lampjes. In de Espace zat hij af fabriek en daar is altijd dankbaar gebruik van gemaakt.
Verder kan ik nog niet echt iets bedenken wat ik nog wil veranderen, ik ben echt heel tevreden over de auto.
 
11 dec 2012
256
0
0
Vandaag ff een rondje wezen rijden in een Volvo XC60 D3 voor m'n vrouw. Hoog zitten bevalt toch wel goed en de S60 is na reparatie weer helemaal goed maar we hebben toch niet helemaal meer dat solide gevoel dat we voor het ongeval hadden. Het zit waarschijnlijk gewoon tussen onze oren hoor, maar toch.

De XC60 reed heel erg lekker, het was wel een vrij dikke auto met automaat en een dieselmotor. Wij hebben denk ik toch liever een handgeschakelde benzine, maar dit was wel een hele mooie. Maar een Lexus IS300h of GS250 kan ook nog hoor, we zullen zien.

Over de RX, die rijdt nog steeds helemaal geweldig. Nog nooit zo'n fijne auto gehad.Inmiddels heeft hij al ruim 12.000 kilometer op de teller. Krijg uit mijn omgeving ook veel positieve reacties, maar er zijn toch veel mensen die niet weten wat voor een auto het is. Voor mij alleen maar een voordeel. Ik ga van de week nog op pad voor de DVD spelers voor achter. Die missen we nog wel na de vorige auto...
 

Gertjeej

Hoort erbij
29 jan 2013
83
0
0
Volgens mij is de RX ook echt een heerlijke auto! Ik snap niet hoe mensen negatief over die auto kunnen zijn :) (wellicht heb ik, met velen van jullie, een enigszins gekleurde blik).

Ik ben zelf niet zo volvo-minded maar die XC60 zit er wel tof uit! Het interieur is wel typisch Volvo niet echt spannend maar absoluut degelijk en goed in elkaar geschroefd. Waarom zou je voor een handgeschakelde versie gaan? (mocht je ?berhaupt tot aanschaf over gaan). Mij lijkt en automaatje veel fijner en ook een meer courantere auto.
 
11 dec 2012
256
0
0
Hoi Gert! Ik vind de RX zelf ook heel mooi, natuurlijk... Tot nu toe bevalt hij ook heel erg goed, nog geen storingen of zo gehad. Van de week een grote trailer getrokken, ging ook heel erg goed! Er staat nu trouwens ongeveer al 13.500 km op de klok. Ik rij toch wel meer dan ik had gepland, hahaha

Waarom een handbak? Dat hebben we nu ook, en dat bevalt prima... Van de ?2800 die een automaat kost bij Volvo kan ik leukere dingen doen. Misschien koop ik wel weer een demo model, en als daar automaat op zit is dat mooi meegenomen. Bij een diesel wil ik sowieso automaat omdat daar eigenlijk toch niet sportief mee te rijden is. Met een benzine met handbak vind ik dat wel.
 
11 dec 2012
256
0
0
Het ging veel sneller dan gedacht, maar maandag heb ik de handtekening gezet onder de voorlopige verkoop van mijn bedrijf! Daar ben ik zelf heel erg blij mee eerlijk gezegd, heb het nu zo'n 15 jaar en heb me al die tijd kapot gewerkt. Nog de laatste dingen afwikkelen, en na mijn zomervakantie kom ik niet meer terug denk ik. Voorlopig ben ik nog van plan om mijn expertise over het besrijfsleven ergens anders in te zetten. Over een jaar of 10 naar Frankrijk, maar voorlopig nog niet. Heb al gesolliciteerd, en mag maandag op gesprek komen.

Voor die baan zal ik iedere dag naar Amsterdam of Zoeterwoude moeten, dus waarschijnlijk komt er een bedrijfsauto bij. De RX zal naar mijn vrouw gaan, en de S60 gaat Marktplaats op. Ben benieuwd of ik ook voor Lexus mag kiezen, ik vind die GS of IS toch wel mooi. Maar wellicht wordt het een fijne diesel, we zullen zien... Eerst eens aangenomen worden! :p
 
11 dec 2012
256
0
0
Kreeg vanavond trouwens nog een mooi mailtje van het betreffende bedrijf dat ze mijn CV het mooiste vonden, en dat ik weldegelijk kans maakte. Maandag mag ik dus op gesprek komen, hoop dat ik het wordt want het is toch wel echt mijn droombaan!

Maar wat ik wilde melden was dat ik had gevraagd in welk segment ik moest gaan rijden... Als antwoord kreeg ik: "Een sedan uit het hogere segment, voorzien van dieselmotor. Uiteenlopend Mercedes-benz E-klasse, CLS-klasse, S-klasse, nader te bespreken." andere merken waren ook mogelijk natuurlijk, maar het liefst een MB... Vind het op zich wel prima auto's hoor, we zullen zien.
 

stadler

Actief
12 jan 2009
155
3
18
yep foto's zijn altijd leuk..
:photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo: :photo:
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
succes maandag..!!

Heb je er geen probleem mee om je opgebouwde bedrijf nu al te verkopen??
 
11 dec 2012
256
0
0
micdee zei:
succes maandag..!!

Heb je er geen probleem mee om je opgebouwde bedrijf nu al te verkopen??
Bedankt!!
Nee, totaal niet, heb het er eigenlijk wel een beetje mee gehad. Wil ook wel een keer iets ander proberen weer. :rulez: