Nieuwe auto, nieuwe introductie

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.727
467
83
Lexusliefhebbers,

Ik heb een bekentenis. Er zijn hier best een aantal die het al weten, maar in september hebt ik mijn 3e generatie GS450h weggedaan en is er een 4e generatie voor in de plek gekomen.
Deze nieuwe bolide is voorzien van alle mogelijke opties + wat aftermarket opties. Helaas is het geen parelmoer witte, maar wel een bijzondere kleur. De ISF velgen heb ik uiteraard overgezet, en die misstaan hem zeker niet.

Ik rij hem nu dus al een paar maanden en heb er vooralsnog geen spijt van :)

IMG_20231008_141328.jpg IMG_20231008_141338.jpg IMG_20231008_141354.jpg

Ook heb ik geen plannen om verder nog iets aan te passen aan de auto, maar je weet het natuurlijk nooit.
 

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.123
4
834
113
Eindelijk!!! Ik vond het al veel te lang duren voordat je dat beest voorstelde. Toffe bak Roel, hopelijk zie ik hem binnenkort in het echt. (y)
 
  • Leuk
Waarderingen: RoelVB

Speedy J

Actief
27 mrt 2012
176
140
43
Wow die kleur :love:

Je zegt "helaas geen parelmoer witte". Ik heb een parelmoer witte en ben daar gelukkig mee maar deze kleur blauw is wel heel erg mooi zeg, toch echt wel meer bijzonder. Vind ik dan.
Veel plezier met zoeven :cool:(y)
 
  • Leuk
Waarderingen: RoelVB

Romke

Heel actief
27 mrt 2019
697
621
93
Bekijk bijlage 181232 Bekijk bijlage 181233 Bekijk bijlage 181234

Ook heb ik geen plannen om verder nog iets aan te passen aan de auto, maar je weet het natuurlijk nooit.
Mooie bak met een mooie kleur. Die aftermarket versiersels is een kwestie van smaak - het evenwichtige lijnenspel wordt er nogal door verstoord naar mijn gevoel. Is het een Generatie 4 in de laatste uitvoering? Wat mij opvalt zijn de uitlaatpijpen - oorspronkelijk waren die bij de GS gen 4 volstrekt niet zichtbaar
 
  • Leuk
Waarderingen: RoelVB

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.727
467
83
Welk interieur heb jij er bij?
Zwart leer. Als ik eraan denk zal ik een plaatje schieten

Mooie bak met een mooie kleur. Die aftermarket versiersels is een kwestie van smaak - het evenwichtige lijnenspel wordt er nogal door verstoord naar mijn gevoel. Is het een Generatie 4 in de laatste uitvoering? Wat mij opvalt zijn de uitlaatpijpen - oorspronkelijk waren die bij de GS gen 4 volstrekt niet zichtbaar
Het is een pre-facelift.
Ik zit er enkel over de denken om de sideskirts eraf te halen, die vind ik er persoonlijk niet zo mooi onder staan.
Op de achterbumper zit ook een aftermarket lip, waarmee de zichtbare uitlaat is toegevoegd.
 

robtp09

Heel actief
4 mei 2020
582
1
380
63
Zoals 'ie er nu bijstaat ziet 'ie er geweldig uit, als purist zou ik zelf de sideskirts én de achterlip verwijderen mits er dan een 100% originele auto onder vandaan komt. Dan is 'ie namelijk nog mooier dan nu.....vind ik ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: RoelVB

Bobusa

Actief
12 okt 2008
245
144
43
Ja, een uitstervende soort auto, kopen nu het nog kan, gefeliciteerd! Prachtige auto (y)
 
  • Leuk
Waarderingen: RoelVB