Nieuwe Lexus op komst

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Om te beginnen gefeliciteerd met deze toch wel bijzondere aankoop! een V8, dat blijft deze dagen toch wel een beetje het ultieme om te rijden. (m.u.v. de supercars natuurlijk). Zo te zien een hele mooie aankoop. Het leer heeft inderdaad wat werk nodig. De 200.000 km moet niks voorstellen voor zo'n auto als hij een beetje goed is onderhouden.

Echt, mooie aankoop!

The Swede zei:
En ja, hij heeft inderdaad 200000km maar als ik mijn geld moet zetten op waar eerst iets kapot aan gaat gaan, dan zet ik mijn geld eerder op deze rijstbak dan op ??n van die Beierse logohoeren

Bedoel je dit niet andersom?
 

The Swede

Actief
16 jan 2012
176
0
0
Hube zei:
Om te beginnen gefeliciteerd met deze toch wel bijzondere aankoop! een V8, dat blijft deze dagen toch wel een beetje het ultieme om te rijden. (m.u.v. de supercars natuurlijk). Zo te zien een hele mooie aankoop. Het leer heeft inderdaad wat werk nodig. De 200.000 km moet niks voorstellen voor zo'n auto als hij een beetje goed is onderhouden.

Echt, mooie aankoop!

The Swede zei:
En ja, hij heeft inderdaad 200000km maar als ik mijn geld moet zetten op waar eerst iets kapot aan gaat gaan, dan zet ik mijn geld eerder op deze rijstbak dan op ??n van die Beierse logohoeren

Bedoel je dit niet andersom?


Ik bedoel inderdaad dat ik er geld op zet dat de Lexus minder problemen zal hebben. ;)

Het leer krijgt wel gauw een goeie beurt. Kwestie van wat schrobben met een goede lederreiniger.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Prachtige wagen heur! :D

Deze auto blijft toch wel 1 van de mijlpalen (net als de LS) voor Lexus, in de zin van prestatie en 'ouderwetsche' kwaliteit.

Goed gedaan jochie! :rulez:
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
nice! goede aankoop! zijn je zij voorruiten ook geblindeerd? En zo te zien ben je nu wel beter... :rulez:
 

The Swede

Actief
16 jan 2012
176
0
0
Jawel. Enkel de achterruiten, vond ik wat raar uitzien. Gezien de verkoper een bedrijfje heeft in het "windowtinting", vroeg ik hem de achterruit zelf ook te verdonkeren en de ramen vooraan een film mee te geven die net nog legaal is.

Ziet er zo een stuk homogener uit :)