- 20 apr 2023
- 12
- 0
- 1
dag allen,
graag even hulp. we hebben een olielek gevonden afkomstig uit een openingetje bij de differentieel. Het lekt precies op de bocht in de uitlaat en gaat stinken zo hebben we het ook gevonden. Nu lijkt een keerring / seal het probleem te zijn die de automaatbak olie en de differentieel olie van elkaar gescheiden houd als ik het schema via de toyota dealer bekijk. We krijgen m echter niet vervangen.
De toegang tot deze seal lijkt te zijn via de aandrijfas, daar zit een flens maar verwijdering wordt tegengehouden door een motorsteun. Weet iemand hoe je de flens op de foto eraf krijgt?
ps het is een RHD dus mogelijk zien jullie het in spiegelbeeld bij eigen wagen.
Betreft een RX350 AWD uit 2006
graag even hulp. we hebben een olielek gevonden afkomstig uit een openingetje bij de differentieel. Het lekt precies op de bocht in de uitlaat en gaat stinken zo hebben we het ook gevonden. Nu lijkt een keerring / seal het probleem te zijn die de automaatbak olie en de differentieel olie van elkaar gescheiden houd als ik het schema via de toyota dealer bekijk. We krijgen m echter niet vervangen.
De toegang tot deze seal lijkt te zijn via de aandrijfas, daar zit een flens maar verwijdering wordt tegengehouden door een motorsteun. Weet iemand hoe je de flens op de foto eraf krijgt?
ps het is een RHD dus mogelijk zien jullie het in spiegelbeeld bij eigen wagen.
Betreft een RX350 AWD uit 2006