onderdelen - Lexus LS400 UCF11 - 1993

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ik heb het nog eens goed bekeken, maar bij het af rijden van de brancard is het subframe ook een stukkie omgebogen, het wiel staat gewoon 90 graden ten opzichte van de Carrosserie... dus.... DEZE LS400 GAAT UIT ELKAAR :eek:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


de enige ernstige schade:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Het gaat dus om een 1993 Lexus LS400 UK-Model, rechts gestuurd.

Raammodule's, Allen zijn werkend uit de auto gekomen. ?20,- per stuk, bestuurderskant verkocht (LHD)



Rechter (Passagiers) spiegel, Compleet werkend en in mooie staat: ?50,-



Dakraam, sorry, maar deze gaat niet voor weinig weg, volledig functioneel en in zeer goeie staat, bekleding is beige ?200 Als je een dakraam in je LS wil bouwen. Ik heb het complete dak + hemel nog ;)



Rechter voorscherm ?30,-



1 kaal Portier nog over (links achter), in mooie staat, niet rot en geen deuken, met scharnieren. ?80,-



Achterlichten, heb nog ??n complete set voor ?80,- en een set van alleen de buitenste delen voor ?40,-



Deurgrepen, allen in werkende conditie ?25,- per stuk, bestuurderskant + passagierskant zijn al weg



Deursloten/vangers, ?20,- per stuk



Diverse computers n.o.t.k.



Remklauwen voorzijde, dubbele zuigers. Leuke upgrade voor 1990-1992 LS400's voor wat meer remkracht. ?70,- voor het setje



Achterklep, met scharnieren en torsiestangen. ?60,- vrij van deuken en andere ongein

 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
ik denk dat je koplampsproeiers bedoelt? succes met de verkoop! Als ik de 1UZ zelf eruit haal, mag ik die gratis mee? :lol:
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Hahaha, hij loopt veel beter dan de mijne, dus ik vrees niet voor graties :lol:

waar zie jij koplampsproeiers staan? heb ik het daar hierboven ergens over? 8O :roll:
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
nee, je hebt het over ruitensproeiers... volgens mij moet het koplampsproeiers zijn toch? Misschien ben ik ook verkeerd...
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
ruitensproeiers...ruitensproeiers. sorry het kwartje valt nog niet. heb ik het hierboven daar ergens over gehad :?: 8O ik zal toch niet aan geheugenverlies leiden :? :lol: :eek:

Je mag ze wel kopen hoor als je ze wil hebben :lol: :lol:
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Jelmer zei:
Super mooie staat, zonder krasjes in de lak, aansteker zit er ook nog bij. Hij is helaas wel gebruikt als asbak, ik heb hem helemaal uit elkaar gehaald en superschoon gemaakt, ruikt alleen nog wel naar peuken.
heeft knoppen voor de ruitensproeiers en stoelverwarming, het hele gebeuren werkt naar behoren. prijs: ?25,-
[/b]

Haha ja, ik zal ze mooi in de Mazda ergens tussen proppen :lol:
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
OFFTOPIC:
zo, dat heb je in je weekendje weg gedaan? :p

Back ON TOPIC.
succes met de verkoop!
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Uhmm. nee, wel iets meer :mrgreen: aan de onderkant zit er bijna niks meer afgezien van een motor en automaat. Van binnen is hij ook helemaal kaal
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Het volgende is afgelopen tijd verdwenen

-Linker voorscherm
-Linker grootlicht unit
-Linker voor portier
-Raammodule links voor
-Luchtfilter afdekkap
-Spiraalveren + dempers
-Deurvanger links voor (zwarte dranger tussen scharnieren)
-1 Remklauw achter

De auto is al weer terugverdient :smile:
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Hahahaha, mijn tijd die ik er aan heb besteed moet ook gecompenseerd worden :winke:

Achterklep trouwens ook toegevoegd.
 

relexus

Hoort erbij
4 okt 2010
76
0
0
:eek: gaaf jelmer, ik denk dat ik wel het een en ander kan gebruiken, moet ff kijken nog
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Hallo Jelmer, hoe komen die dorpel afdekkappen er precies op? Die van mij is van 1992 dus met gewoon metalen dorpels. Ik zie op de foto ook dat er voor en achter spatlappen opzitten. Zijn dat originele van Lexus? Als alles over te zetten is op die van mij heb ik wel belangstelling voor de dorpelkappen en deurpanelen. En spatlappen. Verder de remklauwen passen die op een 1992 uitvoering? Als alles het nog doet wil ik die ook wel van je kopen. Stuur me even een mail zodat we mekaar even kunnen bellen. Groeten van Rene. (email adres verwijderd i.v.m. privacy van de gebruiker. Door Hube).
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ik ben nu aan de voorstoelen begonnen, allemachtig, wat komt daar een bagger af :eek:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Ben nu met de leuning begonnen, is ook niet best wat daar afkomt

Dit is trouwens de bestuurdersstoel, passagiersstoel voor ons. De Passagiersstoel (voor ons bestuurdersstoel) is nog helemaal gaaf :rulez: Maar de getoonde is ook nog zeer netjes al kijk je hoe het er vaak uit ziet, hij mist alleen een beetje kleur op de instapwang van de leuning, easyfix. doe ik misschien ook nog wel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.