onderdelen - Lexus LS400 UCF11 - 1993

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nico Riegman

Hoort erbij
3 jan 2011
58
0
6
Welnee, maar ik wil graag de stoelverwarming knoppen. Mijn LSje heeft geen stoelverwarming en wellicht ga ik dat wat laterinbouwen. Ik begin maar eens met het makkelijkste. De knoppen toevoegen. De stekkers ziten namelijk al achter de asbak.

Wil je ook deze posten? En laat me weten wat het geheel incl verzenden gaat kosten. Kan ik je betalen. :hi:
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Is goed. Ga het van de week doen. Ik heb nog stoelverwarmingsmatten van een BMW, die worden veel warmer dan die van Lexus (heb ik ook nog overigens)

Maar Lexus past goed, Laat ik er wel bijzeggen, het is een aardig karwei. Ik ben bijvoorbeeld een dag per stoel bezig, want hij moet helemaal uit elkaar
 

Nico Riegman

Hoort erbij
3 jan 2011
58
0
6
Hoi Jelmer,

geweldig dat je nog lexus stoelverwarming hebt!! neem ik graag van je over. Dat het een dijk van een klus is wil ik graag geloven. Nu hebt jij al diverse keren zo'n stoel uit elkaar en in elkaar gezet. Heb je foto's tips en trucs? Ik hou me graag aanbevolen om niet het wiel opnieuw uit te hoeven vinden :photo:
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Het zijn redelijk simpele stoelen, gewoon wat er afkomt weer terug in elkaar zetten.

Je moet wel voorzichtig zijn met de achterste bevestigingshaak waarmee het omringende plastic met stoelverstelling op de stoel vast zit. Die breekt makkelijk als je er te ruw mee bent.

Verder hoofdsteunen helemaal omhoog voordat je de elektriciteit er af haal, anders moet je hem inwendig om hoog draaien, dat kan je beter vermijden. Je kan ze namelijk alleen verwijderen als ze helemaal omhoog staan.
 

Beek33762

Nieuw hier
19 jan 2011
8
0
0
Hoe is het stuur? Is dat eventueel te koop of te ruil met mijn wat versleten stuur, uiteraard met bijbetaling van mijn kant? En de subwoofer van de hoedenplank
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Het leer van het stuur is nog intact, geen gaten, en glad. wel een paar krasjes. Maar met een beetje reiniging/restauratie weer helemaal goed. Wil je de Airbag er ook bij? als je een 1990-1992 model heb is dit vereist aangezien de sturen verschillen met 1993-1994 modellen. En anders staat er op Ebay ook nog wel een 1990-1992 stuurwiel voor $100,-

Ik heb geen delen meer nodig voor deze auto, dus ik hoef ook niets in te ruilen.

Subwoofer heb ik ook nog.

foto:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Beide voor ?60,-
 

Beek33762

Nieuw hier
19 jan 2011
8
0
0
das mooi! Past het stuur dan wel 1 op 1? Dan kom ik het graag ophalen met de subwoofer voor 60e
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Stuur met airbag, dat gaat wel lukken op een 1990-1992. En als het niet gaat mag je hem terugbrengen. Vergeet niet je accuspanning er af te halen wanneer je het stuurwiel er af haalt, en vervolgens nog 90 seconden voor het loskoppelen van de airbag, anders heb je een foutmelding

Ik kan hem hoogstwaarschijnlijk pas zondag ophalen, het ligt allemaal niet bij mij thuis vanwege ruimte gebrek.

opmerkelijk is ook, dat een tot 1992 stuurkolom 5 omwentelingen van totaal links naar rechts heeft. en een 1993 model 6. Dat terzijde, want het maakt niet uit voor de montage van het stuurwiel. Cruise control kan je gewoon overzetten
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Gisteren maar weer eens bezig geweest.

Blok + automaat is nu ook ter overname beschikbaar. ?700,- voor een goed lopende 1UZ-FE met 130.000 mijl er op + automaat. Ik heb er niet veel mee kunnen rijden, maar er kwam mooie rode olie uit de bak dus ik veronderstel dat het allemaal in orde is, zeker met deze mijlen-stand. Motor is wel weer toe aan een frisse distributieriem volgens de laatste sticker (gedaan bij 74K dacht ik). Ik heb nog een filmpje met lopende motor voor diegene die het niet vertrouwen. Het is allemaal wel een beetje vies, but then again, de vorige eigenaren waren denk ook niet zulke poetsers (je moest het interieur eens zien). ECU heb ik er ook bij, geen stuurpomp, geen dynamo, geen airco compressor

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Motor + bak ligt bij mij in Alkmaar
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Dank u :mrgreen: weer even mijn skills met de recipro aangescherpt ;)

Ook nog een mooie voorruit uitsparing overgehouden voor nummer 1, deze heeft namelijk roest boven de ruit, en ik voel de bui al hangen dat er net zoals bij jouw oude LS430 overal roest zit. Deze goude was nog mooi :rulez:
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Jelmer zei:
Dank u :mrgreen: weer even mijn skills met de recipro aangescherpt ;)

Ook nog een mooie voorruit uitsparing overgehouden voor nummer 1, deze heeft namelijk roest boven de ruit, en ik voel de bui al hangen dat er net zoals bij jouw oude LS430 overal roest zit. Deze goude was nog mooi :rulez:


Auw je helpt me herinneringen ophalen die niet noodzakelijk leuk zijn :D :D

Oooh en ik deed het altijd met de haakse slijper en een gas en zuurstoffles, geeft leuke verrassingen of verassingen tis maar hoe je het ziet, heb heel wat corolla gti'tjes in de oud ijzerbak geplempt op deze manier. :neutral:
 

yuk

Nieuw hier
28 mei 2011
1
0
0
Heb je de stuurbekrachtigingspomp nog toevallig? Zou ik wel heel erg fijn vinden heb een ls 400 uit 95 maar blijkt toch de eerste generatie te zijn vandaag achter luchtvering doorgezakt en stuurpomp begon dus heel veel lawaai te maken dus ik naar sloperij maresia in kaatsheuvel heeft veel spullen van lexus ls 400 behalve wat ik weer nodig heb hahaha maar volgens de sloper was dit dus ook het enige wat aan die auto kapot kon gaan de luchtvering en de stuurbekrachtigingspomp dus als iemand mij daarbij wilt helpen heeeeeeeeel graag mijn nummer is 06-51633xxx hoop snel iets te horen.....

ModEdit: Plaats je telefoonnr niet op het forum, doe dit liever via PM, Thanks!
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Geen stuurpomp meer, die is al bij 'Kachel' terecht gekomen. Techniek van de auto is al helemaal weg. En de automaat houd ik zelf ;)

Je kan ze ook reviseren voor een leuk prijsje, kijk maar in Joep zijn topic onder Projecten.

EDIT: Als je trouwens nieuwe luchtdempers wil, misschien zit ik kwa prijs lager voor nieuwe dan andere aanbieders hier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.