Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Thx iedereen!
Ja ben zelf ook heel tevrede met de velgen
@Redbaron: Als je gaat kijken voor de suup dan let goed op achterstallig onderhoud, dat hebbe de meeste...
@Blue-eyes: Ja de supra was echt een beest van een auto, was gewoon mijn kindje... Ze heeft mij uiteindelijk ook wel zo veel gekost om haar zo te krijgen dat ik nu ook een nieuwe isf in plaats had kunne kopen
Gister heeft mn maatje ff zn nieuwe camera uit geprobeerd en meteen wat fotos van de lex geschoten :mrgreen:
Vind ze zelf wel gaaf geworden
Wel ff klein dingetje wat misschien iemand van jullie weet, heb sinds een tijdje de nieuwe velgen erop liggen en nu gaf de auto sinds gister opeens aan dat ik mijn bandenspannig moest controleren... Kan ik dit uit zette? Heb ondertussen wel sensoren besteld voor in deze velgen... Is dit verders moeilijk om deze te installeren?
Gister met een groepje naar de Nurburgring geweest, voor het eerst met de lexus...
Met de supra hier veel rondjes gereden en kon het niet laten om ook de lex eens aan de tand te voelen :mrgreen:
Moet zeggen dat het me totaal niet tegen viel, onderstel en automaat op sportstand scheelt toch wel degelijk!
Ook meteen ff wat pic's op het net opgezocht natuurlijk hoto:
mooie foto's ook.
ik wel zin in een lexus meeting bij DE ring.
we kunnen er ook een internationale meeting van maken.
ik weet niet of dat er ook duitse lexus forums zijn?
dat hebben we ook een keer met de corolla club gehad.
Zo hier maar even het stof vanaf blazen
Heb onlangs mijn Lexus laten wrappen in SatinWhite (soort mat/parelmoer wit) en ook meteen de ramen en achterlichten laten tinten :grin:
Het is hierdoor meteen een hele andere auto, ben er zelf heel erg blij mee
Hier een paar pics