Ook maar even voorstellen!

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
Ziet er goed uit zo met die velgen.
ik ben altijd fan geweest van candyred maar ik denk dat het candywhite persoonlijk beter past bij het model.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Kies de kleurcombi goed uit met je interieur, niet alle combi's zijn mooi!


De wielen zijn erg mooi!


@supra
Ik dacht eerst, leuk! Nachtfilm, vlammen uit de pijp :D
Maar wat een bak!
 

Anthony

Hoort erbij
3 jul 2013
63
0
6
Thx iedereen!
Ja ben zelf ook heel tevrede met de velgen :)

@Redbaron: Als je gaat kijken voor de suup dan let goed op achterstallig onderhoud, dat hebbe de meeste...

@Blue-eyes: Ja de supra was echt een beest van een auto, was gewoon mijn kindje... Ze heeft mij uiteindelijk ook wel zo veel gekost om haar zo te krijgen dat ik nu ook een nieuwe isf in plaats had kunne kopen ;)
 

Anthony

Hoort erbij
3 jul 2013
63
0
6
Gister heeft mn maatje ff zn nieuwe camera uit geprobeerd en meteen wat fotos van de lex geschoten :mrgreen:

Foto-CV4HHPB7.jpg


Foto-ICG4GCPC.jpg


Vind ze zelf wel gaaf geworden ;)

Wel ff klein dingetje wat misschien iemand van jullie weet, heb sinds een tijdje de nieuwe velgen erop liggen en nu gaf de auto sinds gister opeens aan dat ik mijn bandenspannig moest controleren... Kan ik dit uit zette? Heb ondertussen wel sensoren besteld voor in deze velgen... Is dit verders moeilijk om deze te installeren?
 

Anthony

Hoort erbij
3 jul 2013
63
0
6
Gister met een groepje naar de Nurburgring geweest, voor het eerst met de lexus...
Met de supra hier veel rondjes gereden en kon het niet laten om ook de lex eens aan de tand te voelen :mrgreen:

Moet zeggen dat het me totaal niet tegen viel, onderstel en automaat op sportstand scheelt toch wel degelijk!
Ook meteen ff wat pic's op het net opgezocht natuurlijk :photo:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.



Weet niet of er hier op het forum meer ring liefhebbers zijn maar misschien anders leuk om een keer met een groepje lexusrijders te gaan??
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
mooie foto's ook.
ik wel zin in een lexus meeting bij DE ring.
we kunnen er ook een internationale meeting van maken.
ik weet niet of dat er ook duitse lexus forums zijn?
dat hebben we ook een keer met de corolla club gehad.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
leuk hoor... ja er is een duitse lexus owners club ofzo... j2jedi hier is laatst ook geweest met zn Altezza... Altijd leuk om te zien!
 

Anthony

Hoort erbij
3 jul 2013
63
0
6
Zo hier maar even het stof vanaf blazen ;)
Heb onlangs mijn Lexus laten wrappen in SatinWhite (soort mat/parelmoer wit) en ook meteen de ramen en achterlichten laten tinten :grin:
Het is hierdoor meteen een hele andere auto, ben er zelf heel erg blij mee :D
Hier een paar pics
 

Bijlagen

  • Foto650-JSBNMHLM.jpg
    Foto650-JSBNMHLM.jpg
    219,8 KB · Weergaven: 29
  • Foto650-UW8CODI6.jpg
    Foto650-UW8CODI6.jpg
    191,4 KB · Weergaven: 28