Bedankt.Jammer dat het zo gelopen is. Mooie foto’s van je opvolger. Porsche schijnt eenzelfde effect te hebben; “Eens een Porsche, altijd een P……”.
Het is een gebruikte, nieuw is deze ietsje boven budget, kostte nieuw met alle toegevoegde opties nl nog redelijk beetje meer dan een nieuwe RX500 F-sport..Prachtige auto, ik snap alleen niet dat ze er nog mee weg komen om maar 2 jaar garantie te geven.
Was voor mij een reden om een Lexus aan te schaffen.
Gefeliciteerd!
Ik vind het een mooie auto om te zien maar anders dan dat ik het merk herken heb ik geen benul waar ik naar kijk....misschien kun je iets specifieker zijn met je beschrijving?
Overigens blijf ik weg bij de Louwman vestigingen, ik heb een vermoeden dat daar een deel van je beschreven ellende zit....
Die Lexus garantie (en de reputatie van degelijkheid) was ook voor mij deel van de reden om aan te schaffen..Prachtige auto, ik snap alleen niet dat ze er nog mee weg komen om maar 2 jaar garantie te geven.
Was voor mij een reden om een Lexus aan te schaffen.
Ik blijf 't bijzonder vinden dat ze (A'dam en Utrecht?) deze uitleg eraan geven. Ik heb de voorwaarden voor de 10 jaar garantie bewaard mocht het een keer op details wijzigen. Maar garantie is bij mij wat anders dan coulance. Dat men bij zo'n garantieplan slijtage uitsluit begrijp ik volkomen, maar coulance uitleggen als garantie gaat er bij mij niet in. Het zijn twee verschillende woorden. Maar goed, ik begrijp wel dat als het bieden van 10 jaar garantie een beslissende factor is en men levert dat vervolgens niet terwijl de klacht wel aantoonbaar is dat het dan niet uitmaakt wat je doet.daarna 2 j garantie waarvan naar beoordeling deels coulance of deels zelf betalen, voor de rest van de garantie tijd wordt garantie/ coulance verlening beoordeeld afhankelijk van leeftijd en Km stand met(deels) zelf moeten betalen.
PCG is idd in P kringen bekend als zeer klantvriendelijke dealer, mensen komen vanuit alle uithoeken speciaal daar heen voor aankopen of service/ onderhoud zaken.Ik blijf 't bijzonder vinden dat ze (A'dam en Utrecht?) deze uitleg eraan geven. Ik heb de voorwaarden voor de 10 jaar garantie bewaard mocht het een keer op details wijzigen. Maar garantie is bij mij wat anders dan coulance. Dat men bij zo'n garantieplan slijtage uitsluit begrijp ik volkomen, maar coulance uitleggen als garantie gaat er bij mij niet in. Het zijn twee verschillende woorden. Maar goed, ik begrijp wel dat als het bieden van 10 jaar garantie een beslissende factor is en men levert dat vervolgens niet terwijl de klacht wel aantoonbaar is dat het dan niet uitmaakt wat je doet.
Wat ik gehoord heb van een collega is dat bijvoorbeeld Porsche Centrum Gelderland heel ver gaat voor haar klanten. En ik begrijp van een buurman (die er nu werkt) dat er veel gevraagd wordt van het personeel voor een goede klantervaring. Daar staat voor het personeel ook het nodige tegenover, kleding, bedrijfsuitjes met partner en gezin erbij en bijvoorbeeld mee naar de Mille Miglia om klanten bij te staan (álles wordt betaald). Ik heb m'n buurman herhaaldelijk aangeboden dat ik 'm kom helpen in Italië als ie hulp nodig heeft![]()
Cool! Geef een keer een gil als je bolide daar staat, dan spring ik ff op de fiets om 'm te bekwijlen. Ja, ik woon daar in dat durpPCG is idd in P kringen bekend als zeer klantvriendelijke dealer, mensen komen vanuit alle uithoeken speciaal daar heen voor aankopen of service/ onderhoud zaken.
Ik ben er inmiddels bij mijn zoektocht naar de voor mij juiste uitvoering en proefrijden enkele malen geweest en kan niet anders dan beamen dat het een prettig en zeer klant(vriendelijk) gericht bedrijf is, ik word daar ook klant voor alle officiële werkzaamheden.
Kwijlen...Cool! Geef een keer een gil als je bolide daar staat, dan spring ik ff op de fiets om 'm te bekwijlen. Ja, ik woon daar in dat durp
Maar idd, het is altijd een komen en gaan van leuke Porsches daar. M'n zoon heeft daar al menig gaaf TikTok filmpje gemaakt![]()
De kleur heet Mahogany (of Mohagony, wordt door elkaar gebruikt) met bruin cabriodakHeel vervelend om straks te kunnen kiezen uit 2 P's
Maar mooie kleurcombi zo! Is de lakkleur bruin of eerder paars? Bruine lak en beige interieur is echt een geweldige combi!
Dit, is een zeer smaakvolle combi van kleuren.deze kleur combinatie en zo veel mogelijk rijders opties te hebben gezocht
![]()
Pfffft, het blijft gewoon een platgeslagen VW Kever. Maar ik ben helemaal niet jaloers hoor, túúrlijk niet...Kwijlen...
Ok, dan om mogelijk nog extra te kwijlen plaatje van mijn andere P, die heb ik na lang voor deze kleur combinatie en zo veel mogelijk rijders opties te hebben gezocht, in 2021 ook uit DE gehaaldheb er dus nu 2
![]()
In de kelder staat idd de privécollectie van de eigenaar (Mark). Daar zit pas echt bijzonder spul tussen. Is alleen niet toegankelijk voor het publiek.Ik kom af en toe met mooi weer langs bij PCG, als ik een rondje dijken doe met de 10th AE. De Classics afdeling is m’n favoriete plek (vanwege de geur). M’n buurman heeft me eens een keer meegenomen naar het deel waar de verzameling staat. Mooi spul staat daar, ook wat quattro’s. En veel GTi-tjes.