Ook nieuw hier

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Ik ben At, en na het hebben van een drietal Coup'e Fiat 20vt is het nu tijd voor wat anders, ik ben me nog aan het ori?nteren m.b.t. de aanschaf van een RX-400h de uitvoering en het budget wat ik vrij wil maken bijten elkaar nog een beetje op dit moment.
Wellicht kom ik binnenkort met meer nieuws.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Welkom en heel veel succes met de zoektocht.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
succes met je zoektocht :) als je er de tijd voor neemt dan zijn ze vanzelf beter betaalbaar! of kijk eens bij de buurlanden.
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Dank voor de "toespraken" , ik heb er een aantal op het oog en de plaatselijke dealer houdt me op de hoogte dus het zal wel lukken, ik kom alleen nog wel eens wat tegen wat het daglicht op z'n minst een beetje duister maakt. Ik gebruik autoverleden.nl om e.e.a na te kijken en daarbij kwam er ??n naar boven met afwijkende kilometers, de aanbieder komt er nog op terug na contact met de NAP, ik wacht af. Tevens is er een Dealer welke een Belg heeft ingevoerd, dat is in mijn ogen ook een beetje vreemd ... dat lijkt me namelijk meer iets voor een handelaar en niet voor een dealer. Deze is echter wel een mooie uitvoering.

Wat de tips betreft m.b.t het buitenland moet ik zeggen dat er veel gesjoemeld wordt, dus geen of weinig betrouwbare geschiedenis.
 

Kopske

Actief
19 jun 2011
369
12
0
Welkom At, ga op je instinkt af als je er geen goed gevoel bij hebt moet je niks overhaast doen suc6 met je zoektocht.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Welkom At! Wat kopske zegt! Hoop dat he snel wat kunt vinden! Vanwaar de verandering van coupe naar een crossover? Op 21 juni heeft het forum een meeting in Dongen, kom je ook gezellig langs?
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Mijn laatste coup? is een uiterst zeldzame Limited Edition (nr 749) dit zijn leuke vervoersmiddelen 0-100 6.2 sec, ik heb altijd aardige auto's gehad (+/- 35 stuks) vari?rend van Alfa tot Maserati maar nooit eenheidsworst en als het kon een beetje luxe. De laatste jaren heb ik er altijd mitsubishi Space wagon's bij gehad voor mijn vrouw ivm instap en ik was wel gecharmeerd van de ruimte, echter heb ik met de coupe afgelopen jaar maar 500km gereden en het verbruik van de spacewagon is ook niet om naar huis te schrijven, beiden gaan dus de deur uit voor een RX en wellicht dat ik dit jaar weer een motor koop (heb ik twee jaar geleden verkocht) die mis ik namelijk ook wel. Met name doordat ik vorig jaar drie weken met mijn zoon ben wezen toeren door de USA. Je ziet trouwens opvallend veel Prius rijden in LA.
Dongen is me iets te ver weg om gezellig langs te komen, wellicht in de toekomst wel ( ben tien jaar actief geweest met het Coup? forum, met de nodige meetings erbij ).
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Wat heb ik gemist? of ben ik gewoon wat ouder geworden....... vandaag een proefrit gemaakt, en ik moet eerlijk zeggen dat het een aparte ervaring is, het is echt een sport om zo goedkoop mogelijk te rijden.
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Welkom op Het Lexus Forum, Leuk om te horen dat je van de proefrit hebt genoten.. Hopelijk bevalt hij zo goed, dat je over gaat tot kopen. :D
En anders blijf zoeken dan vind je vanzelf een geschikte Lexus.
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Zat me te vervelen dus ik ga maar wat piccies van mijn huidig vervoersmiddel plaatsen, Spec's 225pk, 0-100 6.2s ,top 250 (begr) , 6 bak , brembo's enz.. allemaal standaard af Fabriek.

Op het circuit in Assen



Interieur ...



Under the hood..



Startknoppie....



Profiel



Als ik het weer moet verwijderen... graag een berichtje :)

P.s Deze moet nog wel kwijt voor ik mijn Lexus mag aanschaffen van mijn ega ...
 
Laatst bewerkt:

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
ziet er netjes uit man.. een echte liefhebber! wat is dat rode knop eigenlijk?
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Lezen is ook een vak ML, :p staat er boven..
Maar jij hoopte zeker dat het NOS was h?... :p :D
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Ik kijk meer naar foto's, snel doorbladeren heet dat :p Ja ik zocht ook al naar een foto van de fles maar die kwam maar niet... :)