Ook nieuw hier

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Yes, geslaagd...... na een vreemd geintje van van Dorst (auto was ineens verkocht) ben ik geslaagd bij een ander, deze had geen boekjes maar vertelde dat hij van de eerste eigenaar was en altijd in Amsterdam voor onderhoud is geweest. Dus ik heb even gebeld met Amsterdam en zij waren uit hun hoofd al bekend met de RX en gaven me het advies om hem direct te kopen. Weer even onderhandeld ?2000,- goedkoper uit dan bij van Dorst en een grote beurt + distr.riem wissel. Ik ben helemaal happy en ga hem volgende week halen. En krijg alsnog bij Lexus Amsterdam red carpet en een nieuw service boekje met afgestempelde onderhoudsbeurten. Dat is Service met een grote S.
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Vanmorgen telefoon gehad dat hij al klaar was .... dus vanmiddag gehaald, en erg jammer dat het maar een uurtje rijden was naar huis. Foto's volgen, voorlopig ben ik zo gelukkig als een ..... met ... l....n
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
De eerste 1500km achter de kiezen en nog geen enkele wanklank en ........ super zuinig, ik haal gewoon de opgegeven cijfers en ga daar zelfs nog overheen. Heb er nieuwe matten in gekocht en een rubbermat achterin voor het doggie. Ga vandaag nog wat poetsen en zal morgen wat foto's plaatsen. Hier en daar een klein krasje waarmee ik een how-to zal maken zodat er een hoop bespaart kan worden.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Gaaf man! Leuk dat je de cijfers ook haalt! Is het vooral stadsverkeer of een combinatie? Snelweg?
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
gecombineerd 7.9 /100km, Ik moet er wel bij zeggen dat ik wel continu op mijn rijstijl let, dus op tijd van het gas af en rustig accelereren ( blijft nog echt wel een normaal tempo hoor~) snelweg rijdt ik voor 99% puur op cruisecontrol zo ook buitenwegen. Af en toe natuurlijk wel even een kort sprintje met e.o.a. petje in een golf of iets dergelijks, het blijft een Goliath op XTC hahaha

Helaas is het weer niet echt uitnodigend voor een fotoshoot ......
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Neem gewoon een foto met je phone en morgen is het trouwens weer beter weer ;)
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Vooruit, het zijn nou niet echt de foto's waar ik graag mee thuis kom....... met de RX echter wel ........ daar kun je mee thuis komen!









 

Robvdo

Hoort erbij
21 jul 2014
31
1
0
Hey super tof!! Ben ook naar zo een aant zoeken!! ook met dat interieur! Gave auto!
waar heb je die rubbermat voor achterin besteld en wat was je daarvoor kwijt want die ga ik ook nodig hebben voor mijn hond! :)
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Heb ik ook besteld voor mijn hond (engelse bull) ?63,- bij Lexus Amsterdam, heb er ook een nieuwe matten set bij gekocht.
De mijne is op ML na FullOptions, schuifdak, sensoren enz... ben wel drie maanden aan het zoeken geweest, of je moet de hoofdprijs willen betalen... dan ben je zo klaar.
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Precies, en ik ben mijn wilde haren nog niet kwijt...... ze zijn nu alleen niet meer zo opvallend.
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Hij is trouwens in de allermooiste kleur, parelmoer grijs in het zonnetje is het een parel.
 

Robvdo

Hoort erbij
21 jul 2014
31
1
0
63-, das goedkoper als die meuk die je op internet tegenkomt. Maar mijn hondje is redelijk groot, kangal van 70kilo.dus toch maar eens kijken voor zon mat dan! Als je daar fotos van hebt zie ik die graag! :)