outsider aan boord

en op die andere manier loopt ie ook lekker en dan is het eerder 1 op 3 dan 1 op 6......
 
micdee zei:
hehe eindelijk het verlossende belletje...

Morgen ga ik het karretje ophalen.. :devilish:


Als je 'm in Lelystad laat zien, doe ff een belletje. Ik ben wel benieuwd!
En, uiteraard : de Meern!


Veel plezier vandaag, en laat alvast wat brandstof reserveren bij BP :D
 
Hij heeft een abonnement bij Shell, 1 tankvrachtwagen in de week :P

Gefeliciteerd Michael, heel veel succes met jouw eerste Porsche!
 
blue-eyes zei:
micdee zei:
hehe eindelijk het verlossende belletje...

Morgen ga ik het karretje ophalen.. :devilish:


Als je 'm in Lelystad laat zien, doe ff een belletje. Ik ben wel benieuwd!
En, uiteraard : de Meern!


Veel plezier vandaag, en laat alvast wat brandstof reserveren bij BP :D

Ja dagggggggg, veel te duur man eventjes naar Lelystad... :P
 
Hube zei:
Hij heeft een abonnement bij Shell, 1 tankvrachtwagen in de week :P

Gefeliciteerd Michael, heel veel succes met jouw eerste Porsche!

Half half Hubey.. Ja ik laat elke week een tankwagen vol reserveren, maar wel bij de BP voor dat Ultimate 98..
 
Schijnt veel beter te zijn dan dat spul van Shell, schijnt gewoon 95 te zijn. ARAL schijnt 100 te hebben? In Dld. 102?

Even naar de grens jagen :P
 
blue-eyes zei:
Schijnt veel beter te zijn dan dat spul van Shell, schijnt gewoon 95 te zijn. ARAL schijnt 100 te hebben? In Dld. 102?

Even naar de grens jagen :P

Ja Duitsland ... zucht.... Het klopt dat de Ultimate van ARAL RON100 is, die 102 heb ik ook wel eens getankt bij een Shell, dus hoe dat precies zit weet ik niet.. Maar de Vpower hier in NL is al weer een tijd gewoon 95..

En dat over de grens jagen gaan we zeker nog een keertje doen... want het gaat toch wel errug lekkuhr hoor..
:) :O
 
Het heeft even geduurd:

Velgjes kopen, winterbandjes kopen, velgjes wegbrengen om ze weer als nieuw te maken, oftewel, richten en poederspuiten, vervolgens de bandjes om de velgjes leggen en dan... tring, tring .... ja mijnheer ze zijn klaar....

Wanneer u betaalt, zetten wij ze eronder... en dat is dus afgelopen zaterdag gebeurd..

En ik moet zeggen, resultaat mag er zijn....
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Rijdt weer een stuk stiller, dus gelijk maar de zomer velgjes achter gelaten...
Gaan ze ook een kunststukje van maken... (ik heb ze het niet makkelijk gemaakt) maar ze wilden de uitdaging wel aangaan.....
 
Nog steeds een mooie auto. Zeker ook niet duur. Maar ik vind het niet kunnen dat hij gewoon als nette auto verkocht wordt. Je wilt niet weten hoe ze met die dingen rijden als ze eenmaal gejat zijn. Zeker bij zo'n auto...
 
Harrie Beekmans zei:
........... Maar ik vind het niet kunnen dat hij gewoon als nette auto verkocht wordt. Je wilt niet weten hoe ze met die dingen rijden als ze eenmaal gejat zijn. Zeker bij zo'n auto...
Ik heb van horen zeggen dat zij (de verkopers) er gewoon eerlijk over zijn dat het om een gestolen auto gaat...
Tja, de 1 vind 70.000 nog een normaal bedrag voor een auto, de ander vind 5000 euro al veel geld...
Ik vind dat ze een vrij hoge prijs vragen voor een (gestolen) auto... Offfff ze moeten er 6 mndn tot 1 jaar bovag garantie op geven op al het draaiende...
 
Eigenlijk wel wrang om het dan weer zo terug te zien...

Je zou ook eigenlijk een andere slogan verwachten: "...goede adres is voor nieuwe en jong gebruikte occasions + gestolen auto's" :P
 
:P

Ah, als er tijdens het rijden en technisch niks aan mankeert, dan zou het mij weinig uitmaken. Waarschijnlijk hebben er in mijn auto (demo) meer mensen onvoorzichtig gereden dan in die RS6... En hij is toch wel scherp geprijsd...