Niels_D zei:micdee zei:heb volgens mij ook al een paar keer aangegeven dat die LEXUS SUV's alleen maar voor het uiterlijk gebouwd zijn en niet voor het functionele...
Een Cayenne is ook niets meer dan een over gewaardeerde poser tractor
De enige echte functionele SUVs zijn mi. Landcruisers of Patrols, als je klaar bent met de caravan trekken kan je daar aansluitend nog ff een pool-expeditie mee doen.
blue-eyes zei:die 2000 euro is 8 euro per maand aan rente, aftrekbaar tegen 52%
micdee zei:Niels_D zei:micdee zei:heb volgens mij ook al een paar keer aangegeven dat die LEXUS SUV's alleen maar voor het uiterlijk gebouwd zijn en niet voor het functionele...
Een Cayenne is ook niets meer dan een over gewaardeerde poser tractor
De enige echte functionele SUVs zijn mi. Landcruisers of Patrols, als je klaar bent met de caravan trekken kan je daar aansluitend nog ff een pool-expeditie mee doen.
Bijna helemaal gelijk Niels.. de eerste generatie Porsche had er nog een tussen bak op zitten, waardoor (met de juiste bandjes) die poser tractoren, afgekort Porsche, nog vrij lang mee kunnen in de modder en ook wel sneeuw.
Waar jou verhaal scheef gaat, is dat ik geen pool expeditie ga doen.
Trouwens er hebben een paar Cayennes meegedaan aan de TransSiberia rally. Dus rally expedities gaat nog wel met zo'n Porsche..
Hube zei:Dit is wel iets voor je
blue-eyes zei:ik had je gewaarschuwd
Alor zei:Q7 Q7 Q7!!!! Damn
Q8 volgd dan natuurlijk.
Alor zei:Maar de Porsche is een mooie grote auto.
2000kg trekken? Wat trek je dan als ik vragen mag? Of ben je ook stiekem oudijzerboer
Succes iig met de keuze.
micdee zei:Hoe bedoel je... liters? of uhm km/u ???
in liters denk ik dat het wel iets langer duurt als 10 sec
als je km/u bedoelt:
net aan... ik denk dat ik je 335 misschien net kan bijhouden...
volgens de papieren zou ik er 5,6s over moeten doen...