outsider aan boord

Niels_D zei:
micdee zei:
heb volgens mij ook al een paar keer aangegeven dat die LEXUS SUV's alleen maar voor het uiterlijk gebouwd zijn en niet voor het functionele...

Een Cayenne is ook niets meer dan een over gewaardeerde poser tractor :P
De enige echte functionele SUVs zijn mi. Landcruisers of Patrols, als je klaar bent met de caravan trekken kan je daar aansluitend nog ff een pool-expeditie mee doen.

:)

Bijna helemaal gelijk Niels.. de eerste generatie Porsche had er nog een tussen bak op zitten, waardoor (met de juiste bandjes) die poser tractoren, afgekort Porsche, nog vrij lang mee kunnen in de modder en ook wel sneeuw.

Waar jou verhaal scheef gaat, is dat ik geen pool expeditie ga doen. :P
Trouwens er hebben een paar Cayennes meegedaan aan de TransSiberia rally. Dus rally expedities gaat nog wel met zo'n Porsche..
 
blue-eyes zei:
die 2000 euro is 8 euro per maand aan rente, aftrekbaar tegen 52% :P

52% ??!! Krijg jij zoveel dat jij 52% belasting betaald.... Dat red ik niet hoor.... :) :neutral:
 
micdee zei:
Niels_D zei:
micdee zei:
heb volgens mij ook al een paar keer aangegeven dat die LEXUS SUV's alleen maar voor het uiterlijk gebouwd zijn en niet voor het functionele...

Een Cayenne is ook niets meer dan een over gewaardeerde poser tractor :P
De enige echte functionele SUVs zijn mi. Landcruisers of Patrols, als je klaar bent met de caravan trekken kan je daar aansluitend nog ff een pool-expeditie mee doen.

:)

Bijna helemaal gelijk Niels.. de eerste generatie Porsche had er nog een tussen bak op zitten, waardoor (met de juiste bandjes) die poser tractoren, afgekort Porsche, nog vrij lang mee kunnen in de modder en ook wel sneeuw.

Waar jou verhaal scheef gaat, is dat ik geen pool expeditie ga doen. :P
Trouwens er hebben een paar Cayennes meegedaan aan de TransSiberia rally. Dus rally expedities gaat nog wel met zo'n Porsche..

Uiteraard gaat een Porsche ook lang mee, daar is het een Porsche voor, en het zal vast geen nietskunnende wagen zijn (integendeel...), maar mijn punt was dat een Porsche net zo op uiterlijk gebouwd is dan een Lexus (noem ik dan maar poser tractor) en dat de echt functionele terreinwagens heel andere auto's zijn (boeren tractor?).

:rulez:
 
Dit is wel iets voor je :)

3853688684_e66496d9aa.jpg
 
blue-eyes zei:
ik had je gewaarschuwd :D

hahahahaha.... ik vind dit lachen man... KOM MAAR OP met die ide?en...
:baseball: :D

Alor zei:
Q7 Q7 Q7!!!! Damn

Q8 volgd dan natuurlijk.

Ohhhhhh Q7 ..... :P
Alor zei:
Maar de Porsche is een mooie grote auto.

2000kg trekken? Wat trek je dan als ik vragen mag? Of ben je ook stiekem oudijzerboer :p :D

Succes iig met de keuze.

Ik doe ook regelmatig oud ijzer achter de auto.. in de vorm van een trailer..
 
Met alle respect en niet bedoeld om lollig te zijn: ik kan niet in je portemonnaie kijken, maar als je al een C Turbo kan aanschaffen, waarom is die 2k euro dan nog een probleem? En als je toch al een Porsche Cayenne gaat kopen, dan moet je ook wel voor het speciale gaan. Anders kan je net zo goed een andere luxe 2k-trekkende SUV kopen voor minder geld zodat je dan ook ?cht wat geld overhoudt per jaar voor een extra vakantie of zo.
Mijn keuze zou zijn: Turbo. :D
 
Nou na ampel beraad en natuurlijk al jullie adviezen overwogen te hebben, is er eindelijk een ander voertuig aangeschaft...

Vele naasten adviseerde mij om vooral eens mijn ratio de overhand te laten hebben in mijn beslissing en daar heb ik dan ook goed naar geluisterd..

Heel veel wezen kijken... en goed afwegen... moet een trekker zijn welke gelijk of meer dan 2800kg aan aanhangende massa mag sleuren.
Liefst 1 die er goed uitziet,
ook nog zuinig is en
ook nog vlot door het verkeer komt..

Ik kan je zeggen... dat is dan erg lastig om al die kwaliteiten te vinden in 1 auto, maar ik denk dat ik redelijk geslaagd ben en hierbij dus ook meer mijn hart heb laten spreken dan mijn hersenen....

Of had ik het nou toch andersom moeten doen....

Nou ja....
 
hahahaha... uhm ja de turbo dus...

ik ben bezig om een foto ff te uploaden naar mijn photobucket, maar helaas wil de link niet werken hier...
:O

Ik zal zodra ik kan even een plaatje tonen....

Ik heb uhm nog niet hoor... hoe of wat moeten we nog bespreken... maar dat ie hier komt te staan, staat vast.
 
Hoe bedoel je... liters? of uhm km/u ??? :)

in liters denk ik dat het wel iets langer duurt als 10 sec

als je km/u bedoelt:
net aan... ik denk dat ik je 335 misschien net kan bijhouden...
volgens de papieren zou ik er 5,6s over moeten doen...
 
Waow mooi man! Gefeliciteerd! Hou deze aub wel voor de deur ;) we wachten maar af op de foto's!
 
micdee zei:
Hoe bedoel je... liters? of uhm km/u ??? :)

in liters denk ik dat het wel iets langer duurt als 10 sec

als je km/u bedoelt:
net aan... ik denk dat ik je 335 misschien net kan bijhouden...
volgens de papieren zou ik er 5,6s over moeten doen...


Dat red ik niet.
We hebben Wil dus nodig met zijn IS350 ;)