outsider aan boord

MJ, sorry voor mijn ietwat late reactie.... Allereerst super druk bezig (geweest)
Maar antwoord is nee..

Ben even bij een Navara wezen kijken, maar dat is toch (helaas) niks. Achterbank is waardeloos.. en aangezien het wel een auto moet zijn waarmee we met het gezin naar bijvoorbeeld de wintersport moeten kunnen rijden moet het wel redelijk comfortabel zijn achterin.

Maar uhm misschien heb ik wel weer een Audi..... :redface:
Kreeg gisteren namelijk een brief van de Politie met de vraag wanneer ik nou eindelijk eens mijn auto kwam ophalen, want het was toch niet de bedoeling dat ik deze daar liet staan, als in beveiligde parkeerplaats...... :O :O
 
Maar serieus, wat nu? Moet je er naartoe? Krijg je hem terug? Welke staat is ie? Was hij gebruikt in Nieuwegein?
 
blue-eyes zei:
Vertel maar het maar eens met een stroopwafel erbij ;)
Damn!! ja dat moeten we ook nog steeds een keer doen ... LOL

Heb je morgen middag tijd???

Anders zie ik het niet zo snel gebeuren..... veel te druk op het werk en dan ook nog de plek welke ik op dit moment thuis noem....

Of heb je al een stroopwafel erbij gepakt??
 
Ik heb er nu nog 2 liggen lol

Komt wel goed, hier ook veel te druk. Dit weekend wordt niets. Maandag ook niet.
 
Nou goed dan, het antwoord>

Ik heb eerst met de politie flevoland gebeld, maar de behandelende agent(e) was niet aanwezig en toen maar even met de politie wie "het" gevonden hebben gebeld.
Altijd weer merkwaardig als je doorverbonden bent met degene die zich ermee bezig heeft gehouden en je noemt je naam er gereageerd wordt met: .... uhhhhh... (het denk moment) OOOhhhhhh u bent de mijnheer van d? audi.....

Maar goed ik vertelde hem dat ik enigszins verbaasd was dat de auto teruggevonden was, maar ook dat het kenteken niet het mijne was en dit kenteken ook niet als gestolen te boek stond.
De auto stond blijkbaar ergens "geparkeerd" en daardoor enigszins verdacht en toen bleek dat de platen niet klopte met de auto hebben ze deze mee genomen. Vervolgens doorzocht en zo uitgevonden dat het om mijn auto ging aangezien "ze" nog wel de kopie?n erin hadden laten liggen.
Ik had de brief eigenlijk niet hoeven te krijgen, aangezien ik al mijn geld heb ontvangen en ik ook een document heb ondertekend waarmee ik afstand doe van de auto.

Ik ga woensdag nog even bellen, om te zien of er wellicht nog wat goederen gevonden zijn, welke los in de auto lagen.
Ik zal nog wel ff navragen of ze het idee hebben dat de auto met de nieuwegein heist heeft meegedaan....
 
Heel erg vaag verhaal. Maar ik ben stiekem nu toch wel heel ge?nteresseerd waar de auto voor gebruikt is.
 
micdee zei:
Goede middag dames en heren,


Ik ben Michael, zit dicht tegen mijn midlife crisis aan, ben woonachtig in het midden des lands onder de zeespiegel.

.

Ik had sex met een 19 jarig meisje dat hielp daar goed tegen, ik zei nog tegen haar :

Hee lekkertje ik heb een nieuwe auto beloof me dat je niet verliefd word op mij.

:O

Een LS verdrijft je midlife crisis voor een deel een jongere vrouw lost echt alles op.

Als je van auto's houdt koop dan een knutsel LS.

groet


Lexter
 
Lol lexter... Maar Michael.. Wat een verhaal jongen! Net zoals Hube ben ik nu wel nieuwsgierig! Maar "goed" dat ie gevonden is..
 
Idd een bizar gebeuren.. Dan heb je dus straks wellicht de mogelijkheid de auto terug te kopen voor het bedrag wat je hebt ontvangen van de verzekeraar.