Om alle losse eindjes even op te vegen en in een vuilnisvat te stoppen.
Er is mij (al enige weken terug) gemeld dat er geen persoonlijke bezittingen meer gevonden waren in de auto.
Dus daarmee is dat hoofdstuk volledig af en over...
Maar dan krijg je het volgende hoofdstuk..
Welke auto dan...
Nou we zijn naar verschillende auto's wezen kijken....
Nissan Navara : Pick up naar Europese maatstaven gemaakt. Leuke auto, voor als je geen regelmatige passagiers hebt. Aangezien deze auto de reis auto zou gaan worden, doen we dat onze zoon dus niet aan.
Dan kom je toch uit bij een Toyota Tundra (extra crew cab), Nissan Titan (crew cab+ ofzoiets) of bijvoorbeeld een Chevy Avalanche.
Tundra's zijn mij nog te nieuw dus dan maar Chevy Avalanche.. rijdt niet on aardig.. degene welke wij reden had 22 inch velgen met redelijke platte bandjes en daarmee was volgens mij het zeer comfortabele "Amerikaanse" rijgedrag voor een gedeelte te niet gedaan, wat ik wel lekker vond. Maar dan heb je het wel over kolossen waarmee je niet elke dag bij de super wil gaan parkeren.
Na erin rond gereden te hebben gaf mijn vrouw te kennen dat ze het op zich niet verkeerd vond, maar dat een wat kleinere SUV toch ook wel handig was, voor bijvoorbeeld dat parkeren.
Dus ben ik toch maar op zoek naar ..........................
Jawel mijn Cayenne... maar nu komt mijn dilemma... Ga ik voor een S of een Turbo..
voordelen van een turbo: vermogen, volgepropt met de techniek, welke niet altijd op de andere types zit, en VERMOGEN.
nadelen: zuipt, hogere verzekeringskosten, hogere wegenbelasting en ZUIPT.
voordelen van een S: zuipt ietsiepietsie minder, maar doet het beter dan de V6.. is een atmosferisch blok, er zullen dus minder snel dingen kapot gaan (denk ik)
nadelen: het is geen turbo.. niet elke S zit vol met de techniek van de turbo..
Moeilijk, moeilijk... wat zouden jullie doen, wanneer jullie voor de keuze zouden staan...