outsider aan boord

:neutral: Na 2 maanden lang onbekenden in de auto te hebben gehad, hoef ik um niet meer hoor..
:roll: Of het moet tegen een ongelooflijk goed aanbod zijn.
 
Yep, wie weet wat ze er ook mee vervoerd of in gedaan hebben...misschien nog achtergebleven sporen, etc. Ooit hadden ze ook een keer een auto van mij gestolen. Heb direct aangegeven dat ik hem niet terug hoefde als ze hem eventueel zouden vinden. :neutral: Alleen echte hele belangrijke persoonlijke spullen zou ik overwegen, maar misschien ook niet eens om dezelfde redenen.
Succes met je beslissing :)
 
Ja, nou ik denk dat de verzekeringsmij gewoon ding zal aanbieden bij de handel (via veiling of zo).
Ik hoop dat ze nog wat dingen in de auto gevonden hebben, welke mij wel erg goed zouden uitkomen, voedingen, vagcom kabel wellicht misschien zelfs de performance box.

Wat ik me nu net afvraag is of de auto weer zijn "oude" kenteken weer krijgt, of dat ze de auto een nieuw kenteken gaan geven.
 
Denk hetzelfde kenteken (ivm chassisnr, administratie, etc), maar als het goed is heb jij een vrijwaringsbewijs ontvangen, dus jij zit safe. Omdat je geld hebt aangenomen vd verzekering, ben je ook de accesoires kwijt of je moet ze terugkopen, denk ik.
 
j2jedi zei:
Denk hetzelfde kenteken (ivm chassisnr, administratie, etc), .........
Klinkt logisch..

j2jedi zei:
.................................. Omdat je geld hebt aangenomen vd verzekering, ben je ook de accesoires kwijt of je moet ze terugkopen, denk ik.
Ben ik niet helemaal met je eens. Ik heb geld ontvangen voor de auto. Alle accesoires en daarmee bedoel ik in ieder geval losse goederen in de auto, zijn niet vergoed door de verzekeringsmij. Zij hebben alleen de auto verzekerd gehad en er is mij verteld dat dit meer iets is van de inboedel verzekering.
 
Om alle losse eindjes even op te vegen en in een vuilnisvat te stoppen.
Er is mij (al enige weken terug) gemeld dat er geen persoonlijke bezittingen meer gevonden waren in de auto.
Dus daarmee is dat hoofdstuk volledig af en over...

Maar dan krijg je het volgende hoofdstuk..

Welke auto dan...

Nou we zijn naar verschillende auto's wezen kijken....

Nissan Navara : Pick up naar Europese maatstaven gemaakt. Leuke auto, voor als je geen regelmatige passagiers hebt. Aangezien deze auto de reis auto zou gaan worden, doen we dat onze zoon dus niet aan.
Dan kom je toch uit bij een Toyota Tundra (extra crew cab), Nissan Titan (crew cab+ ofzoiets) of bijvoorbeeld een Chevy Avalanche.
Tundra's zijn mij nog te nieuw dus dan maar Chevy Avalanche.. rijdt niet on aardig.. degene welke wij reden had 22 inch velgen met redelijke platte bandjes en daarmee was volgens mij het zeer comfortabele "Amerikaanse" rijgedrag voor een gedeelte te niet gedaan, wat ik wel lekker vond. Maar dan heb je het wel over kolossen waarmee je niet elke dag bij de super wil gaan parkeren.
Na erin rond gereden te hebben gaf mijn vrouw te kennen dat ze het op zich niet verkeerd vond, maar dat een wat kleinere SUV toch ook wel handig was, voor bijvoorbeeld dat parkeren.
Dus ben ik toch maar op zoek naar ..........................
Jawel mijn Cayenne... maar nu komt mijn dilemma... Ga ik voor een S of een Turbo..
voordelen van een turbo: vermogen, volgepropt met de techniek, welke niet altijd op de andere types zit, en VERMOGEN.
nadelen: zuipt, hogere verzekeringskosten, hogere wegenbelasting en ZUIPT.
voordelen van een S: zuipt ietsiepietsie minder, maar doet het beter dan de V6.. is een atmosferisch blok, er zullen dus minder snel dingen kapot gaan (denk ik)
nadelen: het is geen turbo.. niet elke S zit vol met de techniek van de turbo..

Moeilijk, moeilijk... wat zouden jullie doen, wanneer jullie voor de keuze zouden staan...
 
Als ik zo de meningen hoor, in de admin sectie over een eventuele merk wissel van mijn kant (Lexus heeft geen deftige diesel, en zeker geen 6 cilinder diesel) denk ik dat je geen ander antwoord krijgt dan:

Lexus SUV kopen :D :D
 
Maar ik van mij weten ze dat ik geen vervent Lexus aanhanger ben en heb volgens mij ook al een paar keer aangegeven dat die LEXUS SUV's alleen maar voor het uiterlijk gebouwd zijn en niet voor het functionele... trekgewicht nieuwe RX450H max 2000kg.....

;)

Maar goed max 2000kg is voor mij niet voldoende... moet gewoon meer zijn omdat we met enige regelmaat toch redelijk in de buurt van die 2000kg komen en dan is "overgewicht" wel makkelijk..
 
Ik weet het :D

Dat is een goed argument. Maar niet voor de mensen hier. Ik heb ook argumenten, maar ze blijven Lexus roepen :p



Wat zegt je gevoel? Auto is emotie!
 
Hahahahaha ja dat is juist mijn probleem......

AUTO=EMOTIE.... :D

reden is bij mij altijd ver te zoeken, zie ook mijn vorige auto... :roll:

Als ik zonder nadenken moet kiezen wordt het een Porsche Cayenne gemballa 700..
maar ja daarmee een trailer trekken is niet echt bevoordelijk voor de paardjes erin....

Alhoewel.. ik zie wel nieuwe business voor mijn vrouw: "express paardenvervoer"... en vervolgens een 20 delige cursus "trailer-mak maken" van diezelfde paarden.... :D :D
 
Laat je door die anderen niet van de wijs brengen.....

Af en toe gewoon doen waar je zin in hebt, is goed....
 
Doe die Cayenne gewoon :) Je weet dat je hem wilt. :P

@ BE, jajaja, ik begrijp de hint :P
 
ik hoopte al dat bepaalde mensen gingen happen :P



Wel micdee, al gekocht? Het is duidelijk dat je voor de Cayenne gaat, maar welke.... Gewoon de zuipers, het vermogen!
 
Alor zei:
.........

Q8 zou ik doen met m'n rechteroog en X6 met m'n linkeroog.
Ik zou ff langs een opticien gaan en vragen om uw rechteroog te laten meten, want daar is toch wat mee aan de hand....
WACHT.. ik snap um!! Je bedoelt met je rechteroog de aandelen koers van Q8 volgens, en met het linker oog de X6 wanneer je met de C turbo deze voorbij komt....

Alor zei:
Bij Porsche hoort de tuf tuf achterin :p

Wanneer jij zo graag de lexus achterin een porsche parkeert... be my guest ... :P
 
Hube zei:
Doe die Cayenne gewoon :) Je weet dat je hem wilt. :P

Dat zeg ik ook (min of meer) maar, welk type.. de S of de turbo....??
Op jaar basis gaat het om ongeveer 2000 euro verschil tussen die twee... in brandstof kosten, wegenbelasting en ik denk ook verzekering...

Twee duizend die ook weer in het nog aan te kopen huis gestopt kunnen worden......
 
je moet nog je huis kopen en ook nog verbouwen. Zoek een S met de techniek wat je wilt... dat geld in je huis stoppen vind ik een goed argument. Een turbo kun je altijd later kopen... toch? (S tzt inruilen ofzo)
 
micdee zei:
heb volgens mij ook al een paar keer aangegeven dat die LEXUS SUV's alleen maar voor het uiterlijk gebouwd zijn en niet voor het functionele...

Een Cayenne is ook niets meer dan een over gewaardeerde poser tractor :P
De enige echte functionele SUVs zijn mi. Landcruisers of Patrols, als je klaar bent met de caravan trekken kan je daar aansluitend nog ff een pool-expeditie mee doen.

:)