outsider aan boord

ja dat klopt, maar lexus is ook geen auto om te kopen om er iets mee te trekken :P vind ik dan hoor dan zou gewoon een lekkere diesel misschien niet verkeerd zijn :) maar je hebt zat keus denk ik.. eerst maar zien wat ze je uitkeren, ik denk dat dat belangrijkste is op dti moment.


HAhahh toch maar een cayenne diesel of een v8 turbo? :D
 
Sorry, zijn oa mijn droomwagens, en naar ik dacht, degenen die het dichts bij zijn smaak staan :D





Een IS diesel kan het gemakkelijk trekken :D :D
 
helemaal eens.. eerst maar even afwachten.

zoals ik al zei hoop ik dat zijn frustratie over de gang van zaken in mijn voordeel zal zijn.
 
Het zal toch niet waar zijn:

Na een zeer gewelddadige overval bij het waardetransportbedrijf G4S zijn twee snelle Audi's gevlucht via Brabant. De politie heeft een klopjacht geopend op de daders. De A27 en A58 bij Breda stonden donderdagochtend vast.

:neutral:
 
lol!!!!! maareehhh weet je al wat meer van de verzekering? 30 dagen zijn verstreken!
 
grappig :) Ik las het ook en moest direct aan je denken :) Gelukkig had je nachtdienst en heb je een alibi :P
 
blue-eyes zei:
Ik hoop dat ze niet jouw kentekenplaten hebben laten zitten.......

Wordt er al aangebeld? :D

hahaha nee ik ben wel iets slimmer dan dat..
ik heb platen gekopieerd van een parelmoer witte lexus IS250..

vandaar dat we ook langs de wegversperring op de A16 konden komen... ;)

Ze stonden zo verbaasd te kijken daar langs de weg...

@ MJ nee nog niet .. :X
 
mlcoolj zei:
ok.. keep us posted!

Ik had 's morgens al met mijn tussenpersoon gebeld, over het feit dat ik nog niks gehoord had.
's middags werd ik teruggebeld en vertelde ze dat niet de verzekeringsmij contact zou opnemen over de waarde, maar het expertise bureau.

Nog geen twee uur later: telefoontje met een prijs...

Ik heb mijn auto niet terug, maar ik kan niet anders dan tevreden zijn met de prijs welke zij me bieden.
Dus :rulez: afloop en hoefde ik niet weer naar het politie bureau om een afspraak te maken voor diefstal (van mijn geld door de verzekeringsmij)
 
hahahaha... gefeliciteerd dan zou ik zeggen! Nu kun je weer gaan shoppen.. ben benieuwd waar je mee gaat komen dit keer...
 
Enne, jij ook nog gefeliciteerd! :) (twee dagen terug,sorry!)

taart.jpg