Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ja dat klopt, maar lexus is ook geen auto om te kopen om er iets mee te trekken vind ik dan hoor dan zou gewoon een lekkere diesel misschien niet verkeerd zijn maar je hebt zat keus denk ik.. eerst maar zien wat ze je uitkeren, ik denk dat dat belangrijkste is op dti moment.
HAhahh toch maar een cayenne diesel of een v8 turbo?
Na een zeer gewelddadige overval bij het waardetransportbedrijf G4S zijn twee snelle Audi's gevlucht via Brabant. De politie heeft een klopjacht geopend op de daders. De A27 en A58 bij Breda stonden donderdagochtend vast.
Ik had 's morgens al met mijn tussenpersoon gebeld, over het feit dat ik nog niks gehoord had.
's middags werd ik teruggebeld en vertelde ze dat niet de verzekeringsmij contact zou opnemen over de waarde, maar het expertise bureau.
Nog geen twee uur later: telefoontje met een prijs...
Ik heb mijn auto niet terug, maar ik kan niet anders dan tevreden zijn met de prijs welke zij me bieden.
Dus :rulez: afloop en hoefde ik niet weer naar het politie bureau om een afspraak te maken voor diefstal (van mijn geld door de verzekeringsmij)