outsider aan boord

Ja ervoor kan hij opvragen, maar watjezelf doet is lastiger tenzij je op het forum het 1 en ander als bewijs kan gebruiken aan bv dingen die je hebt gedaan.
 
Dat is het mooie als je al je rekeningen bewaart :D

Maar dat is ook juist het probleem van voor mijn tijd.... Daar heb ik geen rekeningen van, maar alleen het boekje.
En volgens dat boekje had de auto altijd netjes op tijd zijn onderhoud gehad.

Ik zal het allemaal wel gaan meemaken... en hopelijk (redelijk) gecompenseerd worden voor mijn verlies, maar ik ben bang dat ik een tweede KO erachter aan krijg....
 
Nee, we hebben eerst nog een afspraak met "de" schade expert komende week.
:baseball:
Eerst eens zien wat daar het resultaat van zal zijn.

Ik hoop dat zijn ongenoegen over de gang van zaken voor mij gunstig zal uitvallen.
 
micdee zei:
Nee, we hebben eerst nog een afspraak met "de" schade expert komende week.
:baseball:
Eerst eens zien wat daar het resultaat van zal zijn.

Ik hoop dat zijn ongenoegen over de gang van zaken voor gunstig zal uitvallen.

Dus het bedrag van wat je terugkrijgt is nog steeds niet vastgesteld? Gaat lekker snel zeg.
 
neuhhhhh eerst 30 dagen wachten en dan pas wordt uitbetaald.
Ik ben nog niet 30 dagen zonder mijn bakkie... 6 april is dat wel het geval dus......

Wellicht dat het nog wat langer gaat duren, omdat we eerst tot overeenkomst moeten komen over het bedrag...
 
Ok. Veel sterkte dan. Ik zal het volgende week wel allemaal mee gaan krijgen.
 
ja altijd gezeik met verzekeringen enz... wcahten wachten.... pfff....


Maare die 55.000km pj wordt voor mij ook steeds minder leuk zo met die benzineprijzen pfffffffffffffffffffffff


Maar wat heb je op het oog|?:D
 
ik denk dat er nu wel een aantal spontaan van de stoel af zullen vallen,
MAARRRRRRRrrrrrrrrr

Het wordt (zeer waarschijnlijk) geen Cayenne...
:(
 
Sowwy Alan de auto welke er gaat komen wordt de opvolger van het bakkie van mijn vrouw.
Dus er moet gewicht mee voortgesleurd kunnen worden en dat kan helaas met geen enkele Lexus serieus gebeuren.

@ blue-eyes... ik heb er naar gekeken en het water liep me weer in de mond voor zo'n S8. Maar ik denk dat ik dan toch eerder voor de Cayenne was gegaan...

Geheel tegen mijn natuur in moet het ook en goedkope auto in gebruik worden.
:redface2:
Daarom ben ik aan het kijken naar::

Een mitsubishi L200 of misschien wel een VW transporter, maar allebei met DC en op grijs kenteken.

Wellicht op een later tijdstip (over een jaar of zo) dat ik dan toch weer ga kijken voor een cayenne of een leuke audi.