outsider aan boord

OUTSIDER IS ZIJN RS6 KWIJT!!

OUTSIDER IS ZIJN RS6 KWIJT!!

:X :( :X

Heden deze dag in de vroege uurtjes is mijn RS6 voor mijn deur weggenomen.
Hoewel ik dus niet zozeer van kentekens verstrekken ben: het gaat om een zwarte RS6 met kenteken 67-NL-KF.

Waarschijnlijk zullen we niets meer vernemen van deze auto... maar je weet maar nooit...

Alvast hartelijk dank.
 
Hmmm dat is nou dezelfde reactie als mijn vrouw vanmorgen, toen ik eerst vroeg of ze de auto verzet had, waarop ze negatief antwoordde en toen dus concludeerde dat de auto gestolen was.
 
zat er wel in, maar hoefde niet voor de verzekering..... En klasse 5 is echt een wassen neus als het gaat om georganiseerde misdaad.
Mijn alarm wat 1800 euries kostte om in te bouwen kan worden omzeild door een apparaatje van 20-25 euro.
 
Damn, dat is balen. Sterkte ermee! Weet hoe het is met een gestolen auto, "gelukkig" was het destijds bij mij een auto (VW Polo) van het werk... Je staat 's morgens even heel raar te kijken en begint aan jezelf te twijfelen of je die niet ergens anders neer hebt gezet. Bij mij was er toen ook geen enkele spoor van inbraak te vinden en beide sleutels waren nog in mijn bezit.

Dat ze met hun fucking poten van andermans auto's afblijven! :X
 
Het voordeel van duitse auto's is dat er veel leuks te vinden is qua tuning chippen en canbussystemen, maar echter een stuk gevoeliger voor inbraak en kraken :(

Bij een mercedes rond jouw bouwjaar kon je ook doormiddel van een mistlamp/knipperlicht of trekhaakaansluitkoppeling in de canbus komen om zo je alarm af te zetten en deuren te openen.

Ik vrees dat jij je auto niet meer terug zal zien in nederland.
 
Ja heb ergens een filmpje op het net gezien waarin iemand met een VAG sleutel 7 porsche 911's opende welke bij een dealer buiten gestald stonden en daarnaast las ik net dat er een apparaatje is welke je op de canbus aansluiting kan doen om de startonderbreking te omzeilen..... klaar ben je en dan met je GSM scrambler op zak rij je rustig weg.

Wat je ook verzint, de kl@#$*@^^$@!!@#!tzakken vinden wel weer een middel om dat te omzeilen.
 
dat je die auto niet aan hebt horen gaan, want die klinkt best diep... of zouden ze em gewoon hebben geduwd en verderop gestart?
 
Wanneer ik slaap dan slaap ik ook echt, en de dames en heren TUIG van de RICHEL zullen zeer waarschijnlijk wel snappen dat ze rustig weg moeten rijden om wat minder op te vallen.

Tja, had ik er nu maar een brul-/open-riool-pijp ondergezet, maar zoals je zelf hebt kunnen ervaren, zo veel geluid maakt(e) ie ook weer niet.
Juist omdat ik nog wel eens op wat ongewone tijden met de auto vertrok vond ik dat wel lekker voor de buren EN dan zit je onderweg ook nog enigszins relaxed in de auto.
Vorige week 3,5 uur 220-250 door Duitsland is dan geen enkel probleem, zonder een gehoor beschadiging op te lopen.
Zoonlief heeft ook zonder problemen een paar DVD filmpjes zitten kijken....
 
ja das ook weer zo... blijft toch balen.. aan de ene kant hoop ik dat ie niet meer gevonden wordt, want dan zou het voor mij niet meer voelen als m'n eigen auto... en als je die verkopen wilt dan krijg je dat gezeik ook weer dat mensen gaan zeggen dat ie ontvreemd was bla bla bla
 
het wordt tijd voor een Lexus.... dat is gewoon een eerste voorbode van boven.
 
:D Dan zal je de lexus denk ik toch zelf moeten aanschaffen en bij me voor de deur moeten zetten, want anders zal het toch niet zo snel een Lexus worden...

A) wordt veel te gewoontjes.. (iedereen rijdt Lexus tegenwoordig)
b) trekgewicht van 2200Kg voor een GX met een leeggewicht van 2460kg ...... uhuhhhhh...
Dan kan ik net zo goed een Audi A8 4.2TDI gaan rijden... mag een gewicht van 2300kg achter de auto trekken...
c) er zit ook niet zo'n mooi schildje voorop Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


sorry ik vond uhm niet kleiner
:D :P ;)
[Edit by Admin] - Een beetje ongegeneerd reclame hier lopen maken h?? Mooi niet! ;) :)