outsider aan boord

:zielig: Ja vergelijk me maar met een 2CV!!! :zielig:

51st State??? Mini??
Film heb ik ooit wel eens gezien, maar uhm Mini, vrachtwagen
 
Dan staan ze tussen twee vrachtwagen met een cooper :) Heel leuk moment in de film!
 
Op vakantie een telefoontje: " mijnheer uw auto is gereed... " :rulez:
"Nou da's mooi. Dan kom ik volgende week, wanneer ik weer terug in NL ben, mijn beesie wel ophalen." :hi:
"Uhm tja, mijnheer, dat wordt dan een probleem... " :neutral:
"Ohhh????? " :O
"Ja mijnheer, dan zijn wij namelijk een weekje dicht. " :zielig:
"Dan is-ie klaar en heb ik nog een weekie om een keer lekker naar D te gaan, ZIJN ZE DICHT... " :(

Ik gelijk nog nagegaan of er nog een vlucht naar NL ging, maar helaas laatste vlucht was al weg...
 
mlcoolj zei:
darn... kan niemand em voor je ophalen?
Te laat, ze zijn deze week dus dicht.
En om heel eerlijk te zijn, ik laat ook niet zomaar iedereen (bijna niemand) in mijn auto rijden.

De meeste mensen zijn de power van een dergelijke auto niet gewend en dan kan je toch vreemde toestanden tegen komen.

Helaas weet ik ook dat er vaak dan wanneer "men" een keer in zo'n auto rijdt, bijna iedereen toch echt even die power wil meemaken. (en koude motor en vol vermogen betekent al snel 5-6000 euries schade voor mij)
Ik ben al voorzichtig waar ik mijn auto wegbreng voor onderhoud, wanneer ik het zelf niet kan.
 
Nog steeds geen reactie van het ballenteam.
Ben onderweg om de echte auto op te halen.
:mrgreen:
Ik weet alleen niet of ik via duitsland terug ga of gewoon in NL blijf.
 
Wie ik?? dat zou ik nooit doen...
:neutral:
Maar heeft er iemand een shotje Botox over???
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Krijg die :D niet van mijn smoel en ik begin toch nu enorme kramp in mijn kaakspieren te krijgen.

Ik ben gewoon in NL gebleven, maar heb wel ongeveer 5 keer het risico gelopen om direct mijn rijbewijs in te moeten leveren.
 
Alor zei:

Tnx, wow wat een opluchting zeg, zo'n botox kuurtje, nu kunnen mijn spiertjes weer ontspannen...

Alor zei:
Oja .. Als je gaat, zeg ff dat bij mij de hechtingen zijn gaan ontsteken.

De beste heer Schumacher wilde niet over al uw cosmetische aanpassingen praten aangezien hij na de overall body sculpture herverbouwing nog 5 ton in euro's van u krijgt, zo meldde hij mij.
En daarnaast werd hij het een beetje beu dat u (nog steeds) niet tevreden was met het resultaat..

@hube wanneer je zo dadelijk op de koffie komt, bel even.. anders lig ik misschien nog te snurken, ik zal wel wakker zijn rond die tijd.. .. :)
 
IK zie wel eens zo'n beesie in het wild rondrijden, toch niet toevallig jouw beesie?
Ik woon niet ver van Hube.
 
blue-eyes zei:
IK zie wel eens zo'n beesie in het wild rondrijden, toch niet toevallig jouw beesie?
Ik woon niet ver van Hube.

Dit is heel goed mogelijk hoor.
Autootje is vaak op de weg te vinden.
13 juli in handen gekregen en vanmorgen toen ik thuis kwam stond er alweer 5700 km op