outsider aan boord

Was eigenlijk meer voor mij bedoeld :) Wilde jouw topicje niet hoggen :)

:devilish: Foei :devilish: niet meer doen.

Maar uhm aangezien het hier toch niet over een lexus gaat, kan het net zo goed over iets ander gaan.

Dus Hog maar een eind weg.... :P

Zo. Ik ben weer heelhuids terug van het wegbrengen van de RS6. :eek:
Even TOPGEAR TOPTIP... het is beter om NIET met een freelandertje een RS6 op een ambulance weg te brengen.

Leek af en toe of de RS6 de Freelander aan het duwen was :splash: .. Ging natuurlijk ook wel erg langzaam.. (80km/u)

Waarvan? Dat de RS6 de Freelander aan het duwen was?
Uhmm nee, kreeg de kans niet.. was aardig druk met sturen... :(

Heb wel een shotje van das phantom op plek van bestemming.

Zallum morgen van de phone afhalen. Ben nu nog even druk bezig het huis weer decent te maken voor de kijkers van morgen. :redface:

En hube, heb je de dames en heren al verteld, dat je overstag bent en je IS250 F sport gaat inruilen voor zo'n super SPARKLING, niet te vergelijken ...........

:rulez: Chevy Spark :worship:

Nu je er een keer in hebt mogen rijden...

:P Ik moet zeggen dat het mij 100% is meegevallen, ik had het slechter verwacht. Maar dat er uit getrokken worden door vrachtwagens, dat weegt wel zwaar :P

Hube zei:
:P Ik moet zeggen dat het mij 100% is meegevallen, ik had het slechter verwacht. Maar dat er uit getrokken worden door vrachtwagens, dat weegt wel zwaar :P

:X HEY!!! :X Dat was om het verbruik laag te houden ..he :D

Pas op he :baseball:

Bij een van mijn oude werkgevers doet een mooi verhaal de ronde. Een van mijn collegae zag een lelijk Eendje achter een vrachtwagen blijven hangen. Na verloop van tijd wilde de man toch maar de vrachtwagen inhalen, zo gezegd, zo gedaan. Toch?

De eend kwam naast de wagen, toen nog een meter, nog een meter, minuten verstreken maar het wilde maar niet lukken. Het slipstreamen ging prachtin, echter daadwerkelijk inhalen lukte niet :D :D

De raam van de vrachtwagen werd open gedraaid (het verhaal is van erg lang geleden :P ) en de truckchauffeur stak een stukje brood uit het raam :D :D

Zoiets bedoel je Hube? ;)

LOL! Of iets als de mini met de vrachtwagens in de film 51st State ;)

Komop, mic, dat was wel een heel grappig moment! :P