Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Klinkt logisch..j2jedi zei:Denk hetzelfde kenteken (ivm chassisnr, administratie, etc), .........
Ben ik niet helemaal met je eens. Ik heb geld ontvangen voor de auto. Alle accesoires en daarmee bedoel ik in ieder geval losse goederen in de auto, zijn niet vergoed door de verzekeringsmij. Zij hebben alleen de auto verzekerd gehad en er is mij verteld dat dit meer iets is van de inboedel verzekering.j2jedi zei:.................................. Omdat je geld hebt aangenomen vd verzekering, ben je ook de accesoires kwijt of je moet ze terugkopen, denk ik.
Ik zou ff langs een opticien gaan en vragen om uw rechteroog te laten meten, want daar is toch wat mee aan de hand....Alor zei:.........
Q8 zou ik doen met m'n rechteroog en X6 met m'n linkeroog.
Alor zei:Bij Porsche hoort de tuf tuf achterin![]()
Hube zei:Doe die Cayenne gewoonJe weet dat je hem wilt.
![]()
micdee zei:heb volgens mij ook al een paar keer aangegeven dat die LEXUS SUV's alleen maar voor het uiterlijk gebouwd zijn en niet voor het functionele...