part numbers pakkingen uitlaat

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
Ik zoek al 2 dagen naar de partnumbers voor de uitlaat pakkinngen.
Weet iemand die toevallig voor een LS400 uit 1991 =

Groet

LExter
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
Bijna GPS als jij de nummers kan oplezen dan bestel ik de pakkingen.

:)

Het gaat nu om de ronde pakkingen voor de katalysator 174108 of 17410B ?

Inzoomen helpt niet veel helaas ...

Alvast bedankt !

Groet

Lexter
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
katalysator is ook doorgerot ....

drama word realiteit !

mag je dat lassen die gaten want nieuwe gaat niet gebeuren misschien wat vloeibaar metaal ?

Groet

Zweefloze LExter
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Afhankelijk van de grootte scheur, of (genoeg) materiaal, niet teveel roest/te dun etc, kun je gewoon lassen. Het moet slechts gasdicht zijn. E.e.a. zal overigens geen geen schoonheidsprijs verdienen (of lang uithouden), maar so what. :D

Vloeibaar metaal zou misschien ook nog een optie zijn, wellicht bedoel je die 'metaaltape' die je er omheen kan wikkelen (mummificeren) en dan verhard? Ik zou het in ieder geval proberen, wellicht een combi ;)
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
ik heb de kat naast me liggen wat een vreselijk gedoe om die eruit te halen.
Die bouten breken af of draaien mee er is totaal geen ruimte om een slag te maken.
En ik lig op straat ik heb nu 3 lambdasensoren doorgemeten maar die geven niets.
Mijn LS400 is vorige maand goedgekeurd dus ik vraag me af of er uberhaupt emmisies worden gemeten in dit land.
De LS zou zonder EGR en zonder Kat waarschijnlijk veel beter lopen, met het controleren van alle onderdelen stuitte ik eindelijk op die verborgen charcaol canister van 385 eu .... tsja beter verwijderen zoals de ICV op de stuurpomp.
Dat rotding zit natuurlijk gewoon verstopt logisch ook als ik de slangen probeer door te blazen bouw ik alleen maar druk op.
Zoals vele de luchtvering afschaffen kun je ook de kats verwijderen tot de volgende APK.

Nieuwe kats is de LS pas waard als deze een nieuw blok heeft, ik l;ees op internet ook dat vele de EGR afsluiten.

O ja op het TDIY toyota do it yourself site komen de partnumbers ook voorbij :

17410B voor kat 2 pc maar waar zijn die van NA de kat dan ?

de nutset 17410A 6 pc
17420X middle center 2 pc
17451 exhaust gasket maar ze vertellen niet op welke plek.

Blijft stoeien met die sites.

Groet

Lexter
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
17451 exhaust gasket maar ze vertellen niet op welke plek.
Volgens het schema hierboven komen deze na de kat en 1 na de middendemper, 17420X voor de achterste einddempers, of bedoel je dat niet?
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
Beste GPS,

Ik bedoelde de pakkingen voor en achter de katalysatoren ....
Ik heb de Toyota man gevraagd hier in de stad om te kijken of hij ze kon bestellen.
Morgen ochtend kan ik ze ophalen. Er zit hier wel een Brezan maar das geen waardige vestiging.

groet

Lexter
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
De pakkingen waren niet goed, te klein ik snap er niets van.

Natuurlijk de oude vergeten mee te nemen.

groet
Lexter
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
Wat interssant is voor ons allen :

Pakkings papier, zowel met asbest als zonder met of zonder wapening kurk of aluminium.
Je kan ze zelf ook maken en dat kost een fractie van de fabriek dingen.
Je kan het kopen bij je internet scherm.

:hi:
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
Ik heb de oude flesnen en o-ringen van koper op papier overgenomen en ga daar metalen mallen van maken.
De throttle body kan erweer af en ik heb geen zin meer om de Lexus dealer te bezoeken voor een stukkie papier van 4 eu.

We zouden dit pakking probleem gezamelijk moeten oplossen zodat iedereen een pakking heeft in eigen huis op Zaterdag middag om 18.00

2 x 02 sensor
2 x EGR
2 x koperen ring 69MM
1 x manifold
2 x aluminium EGR
2x koperen ring 62 mm

en daar komt nog bij.

Groet

Lexter