ik heb de kat naast me liggen wat een vreselijk gedoe om die eruit te halen.
Die bouten breken af of draaien mee er is totaal geen ruimte om een slag te maken.
En ik lig op straat ik heb nu 3 lambdasensoren doorgemeten maar die geven niets.
Mijn LS400 is vorige maand goedgekeurd dus ik vraag me af of er uberhaupt emmisies worden gemeten in dit land.
De LS zou zonder EGR en zonder Kat waarschijnlijk veel beter lopen, met het controleren van alle onderdelen stuitte ik eindelijk op die verborgen charcaol canister van 385 eu .... tsja beter verwijderen zoals de ICV op de stuurpomp.
Dat rotding zit natuurlijk gewoon verstopt logisch ook als ik de slangen probeer door te blazen bouw ik alleen maar druk op.
Zoals vele de luchtvering afschaffen kun je ook de kats verwijderen tot de volgende APK.
Nieuwe kats is de LS pas waard als deze een nieuw blok heeft, ik l;ees op internet ook dat vele de EGR afsluiten.
O ja op het TDIY toyota do it yourself site komen de partnumbers ook voorbij :
17410B voor kat 2 pc maar waar zijn die van NA de kat dan ?
de nutset 17410A 6 pc
17420X middle center 2 pc
17451 exhaust gasket maar ze vertellen niet op welke plek.
Blijft stoeien met die sites.
Groet
Lexter