hallo
dit piepje is wel degelijk uit te krijgen. Het was 1 van de dingen waar ik mij mateloos aan irriteerde toen ik de auto net had.
-als eerste moet je de omlijsting van je kilometer tellers weghalen met 2 schroefjes bovenin.
-daarna haal je de schroefjes los waar het klokkenpaneel mee vast zit
-vervolgens haal je allebei de stekkers los van het klokkenpaneel en verwijder je het klokkenpaneel.
Nu heb je een spanningszoekertje nodig. Als het goed is heb je de bovenste stekker nodig.
Zet de auto op contact en zet de auto in z'n achteruit. Nu alle draadjes meten en kijken of je stroom meet op 1 van de draden.
Als het goed is is het een rood draadje, dit is het draadje die gekoppeld zit aan de achteruit rij schakelaar.
Controleer of de stroom die je meet uit gaat als je de versnelling weer uit z'n achteruit haald en weer stroom meet als je hem in z'n achteruit doet.
Ik heb dit draadje doorgeknipt en vervolgens beide kanten goed ingetaped.
dan alles weer dicht bouwen en klaar ben je
hopelijk helpt dit voor degene die zich er ook aan irriteren
