premium sound system versterker stekkers

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
Hallo

ik heb ooit een parrot ingebouwd in mij auto en laast moest ik ergens bij het dashbord kastje wezen bij mijn oem versterker maar zag dat 1 draadje van de versterker stekker los hing. weet iemand waar het blauwe draadje voor is in de kleine stekker van de versterker?
Of heeft iemand een foto van de stekkers van de versterker dan weet ik in welke ik het blauwe draadje moet steken.

Alles werkt verder goed en het kan ook zijn dat ik het draadje ooit bewust los heb gehaald maar weet niet meer waarom. Dus wil graag weten waar die hoort.

bedankt!
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.728
467
83
Volgens dit overzicht moet blauw een speaker zijn;
radio_bedrading.jpg
 

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
thanks voor de info, helaas is dit de andere stekker deze zit wel goed. Ik zoek de pin outs van de 18 pins stekker. Ik heb het vermoeden dat het de mute kabel is die ik er toen uit gehaald heb maar ik weet het niet meer zeker.
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Wat grappig ik heb dus ook een losse blauwe kabel.
Deze zit vast aan de originele bekabeling en zit nergens aan vast.
Is dus geen originele kabel maar extra getrokken door iemand
 

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
Thx! Hier heb ik wel iets aan maar ik wil weten waar die blauwe draad die in de stekker zit van de versterker. Dus achter het dashbord kastje in de versterker. Daar zitten 2 stekkers in. 1 brede en een 18 pins stekker. Het blauwe draadje hoort in de 18 pins stekker die in de versterker gaat.