Project Lexus SC400

erg netjes gedaan Misha
en 2015 wordt voor jouw speciaal omdat je SC officeel de weg opgaat :D
Ik hoop het!!! Moet jammergenoeg ook het nodige geld aan dingen buiten de auto hobby spenderen komend jaar.
Ik houd iig nu eerst op met modificeren want er moet een potje komen voor het op kenteken brengen van de auto.
Daarna komen wel weer dingen als een schroefset etc.
Wel ga ik nog dingen verbeteren en nalopen met de spullen die ik nog heb.(wat nogal wat is omdat ik veel van de donor toyota soarer af heb gehaald toen der tijd.
En moet nog op zoek naar een paar ontbrekende onderdeeltjes.
Ik ga er iig egt voor om de auto dit jaar op kenteken te krijgen.En als dat allemaal lukt kom ik er mee naar de forum meet.
En neem gelijk ook een maatje mee met zijn 93er sc400 met vertex bodykit.
Die auto staat op dit moment bij de spuiter (metallic zwart).

gr.

meer SC 's !
stelt jouw maatje zich ook voor op het forum ?
ben benieuwd
weer erg netjes gedaan
en de LS big brake swap is een big upgrade in tegenstelling tot de orginele kleine klauwtjes
ook ik heb de geld kraan moeten dicht draaien en nog steeds geen knappe velgset

Ik zeg nog steeds goed bezig Mishav 😊
Leuk wederom om weer een stukje te zien op je topic.

Bedankt man! We blijven bezig heh.

Omdat ik me verveel en omdat et kan..

Foto720-OTXEYBYR.jpg

Foto720-BDZLZLYG.jpg

mooi man... jammer dat je straks de kentekenplaat op die bumper moet plaatsen... Zal uitkijken naar deze auto als die eenmaal op kenteken staat :thumbsup:

ja inderdaad , zonde om daat gaatjes in te boren , een kenteken sticker misschien net als op de jaguar E type

Ik neem aan dat Misha net als mijn SC een uitzondering krijgt op zijn kenteken , ik mag een US plaat voeren en een ontheffing voor de koplampen

je zou anders ook de kentekenplaat op beugeltjes kunnen zetten dat je geen gaatjes hoeft te boren

Vind hem ook wel mooi bescheiden klinken nu idd. Alle dempers & katalisator zitten er nog onder.

bekent geluid lol , en ja wel wat bescheiden vind ik , resonators er maar eens onderuit
maar wat een super SC en die remklauwen!! geweldig

snel naar de RDW jij , roken met die kar

bekent geluid lol , en ja wel wat bescheiden vind ik , resonators er maar eens onderuit
maar wat een super SC en die remklauwen!! geweldig

snel naar de RDW jij , roken met die kar

Eerst uitzoeken of ik wel echt naar de Rdw in lelystad moet of gewoon in groningen kan.
Normaal is alleen nodig bij motorswaps etc.
En joun sc is een originele nederlander en heeft dus een type goedkeuring.
De sc van me maatje heeft ookal een nederlands kenteken.
Als die type goedkeuring niet is veranderd door de jaren heen kan ik misschien toch gewoon naar groningen.
Verder doet me 3e remlicht niks want loopt simpelweg geen bedrading heen >< & de running lights zijn hetzelfde verhaal.
En het motortje van de ruitensproeier doet ook niks.
Binnenkort die dingen uitzoeken eerst weer aan de bak.
Heb nog 5mm spacers besteld voor de voorzijde want er zit hooguit 1mm speling tussen de ls400 remklauwen en de spaken vd velgen.

type goedkeuring is er al , er staat op mijn kenteken dat ik een uitzondering heb voor de kleine nummerplaten en niet eu koplampen
3 de remlicht is verplicht zeker vw het bouwjaar ?
running lights zijn een beetje een apart verhaal , zorg dat er halogeen lampen in zitten omdat de DRL werken als gedimde high beams , lees maar op mijn project thread
als je high beams het doen zouden je DRL het ook moeten doen en anders is de weerstand stuk
ruitensproeier moet het wel doen uiteraard , kan natuurlijk iets kleins zijn

of bedoel je de sidemarkers in je bumper ?

en je zorgt maar dat je klaar bent voor de meeting bij Lexus dome , wil nu wel eens een collega SC zien :rulez:

Oh ja , we krijgen ons eigen SC forum hier , ipv wegemoffeld bij "overige modelen "

Laatst bewerkt:
type goedkeuring is er al , er staat op mijn kenteken dat ik een uitzondering heb voor de kleine nummerplaten en niet eu koplampen
3 de remlicht is verplicht zeker vw het bouwjaar ?
running lights zijn een beetje een apart verhaal , zorg dat er halogeen lampen in zitten omdat de DRL werken als gedimde high beams , lees maar op mijn project thread
als je high beams het doen zouden je DRL het ook moeten doen en anders is de weerstand stuk
ruitensproeier moet het wel doen uiteraard , kan natuurlijk iets kleins zijn

of bedoel je de sidemarkers in je bumper ?

en je zorgt maar dat je klaar bent voor de meeting bij Lexus dome , wil nu wel eens een collega SC zien :rulez:

Oh ja , we krijgen ons eigen SC forum hier , ipv wegemoffeld bij "overige modelen "

Bedankt voor alle info. de sidemarkers moet ik nog mee aan de slag. doen het momenteel niet.
Verder is er een probleem aan het licht gekomen waar ik erg van baal al zou het in de ogen van de meeste niet zoveel interesseren maar. Het 3e remlicht dat bij de mijne in de spoiler zit deed niks. Ik alles gecontoleerd maar kon niks vinden.wat blijkt bij het loshalen van de spoiler . Iemand heeft de bedrading naar het remlicht ooit doorgeknipt. Ik haal het remlicht uit elkaar en kon wel janken.
Alle leds verrot.heeft tijden water in gestaan. Meerdere scheurtjes in het buitenglas en overal lijm resten.kabel zal bewust zijn doorgeknipt om verdere kortsluiting te voorkomen. Heb al ge?nformeerd bij de dealer en daar kost het ledstripje en glaasje 360 euro. Dat gaat me te ver nu aangezien prio 1 de auto op kenteken zetten is. Ik ga iemand hem proberen te laten maken door een geschikte printplaat te kopen , de bijpassende leds en de juiste weerstanden. En verwijder zelf de lijm resten zoveel mogenlijk,polijst de behuizing en kit hem af. Dan zou het goed moeten zijn maar zover is het dus nog niet.
verder zitten er nu 5mm spacers aan de voorzijde om zowel iets meer ruimte tussen remklauw & spaken vd velg te cre?ren als de velg exact netjes onder de velgrand te positioneren.
En heb de ruitensproeiers weer naar behoren werken.
Verder ben ik achter een type goedkeuring aan geweest en krijg daar nog bericht over vd importeur.
Hoop egt dat er al een type goedkeuring is .
Was em weer.