Project Lexus SC400

Of universele zwarte rubberen kapjes die er voor gemaakt zijn die werken het dan mooi af. En Misha ja eigenlijk wel maar er moet eerst een beetje vooruit gang geboekt worden.
En geen dikke tegen slagen hahaha...
 
tegen slagen horen ook bij een project , posten die handel !

en misha ...er hoort een plus beschermer op zoals bij elke auto maar of dat moet vw kenteken keuring weet ik niet , voor je eigen veiligheid wel natuurlijk
hier onder zie je de originele kap en accu kap die over de accu geschoven word , zit vast nog wel op je oude Soarer :rulez:
IMAG0734.jpg
 
mijn eigen apk-keurmeester had mij dat wel aangegeven. Er is wel naar gekeken bij RDW station. denk dat ze in Lelystad nog strenger kijken.
 
Ik zal morgen ff zo'n ding kopen ergens . De soarer is al lang niet meer en heb nergens zo'n ding liggen.
 
De datum vd rdw keuring is er... 30juni om 13:00 uur.
baal als een stekker. duurt veelste lang.
Laat ondertussen het stuk leder wat nog gescheurd was in het dashboard vd airbag professioneel repareren.
 
30 juni ? , jeetje die hebben een lange wachtlijst , kun je niet naar een ander keurings station ?
 
Indien het een import is van buiten de EU moet je vlgs mij naar Lelystad. EU-import mag je kiezen.
 
Wat j2jedi zegt. Ik moet verplicht naar Lelystad Omdat de auto 98+ is en uit de us komt.
De wachttijd vind ik egt belachelijk lang. Kan nu ook een aantal evenementen niet bijwonen waar ik graag bij was geweest met de sc's.
 
kom je nu met de gele seat naar de meeting? of rij je met je vriend mee met de sc400 vertex ?
 
Indien het een import is van buiten de EU moet je vlgs mij naar Lelystad. EU-import mag je kiezen.
als ik me niet vergis, is tom toen met de witte Altezza gewoon naar een station gereden en die kwam uit japan. maar ik kan het verkeerd hebben... kan die ene post niet meer vinden
 
Found it!!
Mijn brandstof tank was denk ik kwart vol, verder alles gewoon in de auto laten zitten...
Vandaag de aangifte gedaan en waarschijnlijk maandag een mailtje met betaalinfo.
Ik heb alles gewoon bij de RDW in Den Bosch gedaan; dus niet naar Lelystad geweest; scheelt weer een 1000,- !
De aslasten heb ik op de mail (uit Japan) staan; dus geen link van, maar als er hulp nodig is hoor ik dat graag.
Nu dus ff wachten op de betaalinfo... maarja wacht nu toch al zo lang dan maakt die paar dagen ook niet meer uit.

Staat hier post nr 34

Alleen heb ik niet alles weer doorgelezen, ik weet niet van welk bouwjaar deze is...
 
Bouwjaar zou Wout moeten weten. Die heeft nu de Altezza van Tomr2


Hij is misschien gematst met het bouwjaar maar dan nog komt die auto niet uit de us en die van mij wel en die doen ze zwz alleen maar in lelystad.
Heb onderhand maar geaccepteerd dat het is wat het is haha.
Dus ga mooi verder met de auto verder klaarmaken/Naar mijn zin maken en de 30e juni is het dan zover.
Evengoed bedankt voor de info!
 
Aangezien ik nog even tijd heb tot de keurings datum ben ik maar weer aan de slag gegaan.

Wat wil ik zelf gaan doen in tussentijd :
Einddempers poetsen & hoger hangen.
Sidemarkers aanschaffen van een donor auto inclusief donor stekker(lamphouder) aangezien dit bij de mijne niet aanwezig is rechts voor (iets met schade gehad ><)
De geklapte dashboard airbag kap professioneel laten maken zodat het interieur eindelijk weer strak is + weerstanden plaatsen gelijk aan de weestanden die de airbags hadden (ben ik aan het uitzoeken maar tot dusver geen geluk) Dit zodat het airbag lampje bij het op contact zetten naar behoren aan en uit gaat.
De pas geplaatste led mistlamp achter verhangen met een betere beugel.
En voor de keuring verder nog iets aan overtollig gewicht verwijderen zoals oa: de trekhaak.

Met de tijd schiet me vast nog wel meer te binnen maar dit voor zover.

Vandaag een begin gemaakt aan de nieuwe checklist dus.

UIteraard weer wat fotos.

Allereerst .
Afgelopen dinsdag het airbag kapje weggebracht om professioneel te laten herstellen.

Foto720-8WNP6WCW.jpg


Dus het is even een beetje leeg in het dashboard. Kijk er al naar uit om het weer strak te hebben.

En wat vandaag betreft :

De trekhaak verwijderd.Vies roestig ding en qua bedrading was het heel beun aangesloten dus alles eruit en de originele bedrading weer gesoldeerd & ingetapet.

Foto720-VL6QWELC.jpg


Reservewiel nagekeken. Is van 2006 dus een erg oude band zou je zeggen.
Echter geen droogtescheurtjes of anders geks aangetroffen. Het is een Goodyear eagle in 225-55-R16

Foto720-LSMDO8FO.jpg


De uitlaat eind dempers een eerste behandeling gegeven. Let well,ze hangen hier nog los. Zitten alweer vast en een stuk hoger dan voorheen.
Ze zaten aan de ophang beugel van de trekhaak waardoor ze bijna een volle cm lager hingen.

Voor:
Foto720-OWLRKUZ3.jpg


Foto720-LDG4ZKTK.jpg


Morgen verder met een ophangbeugel fabriceren voor de mist achterlamp. Deze hing aan de trekhaak ophanging.

Was hem weer voor vandaag . Gr.