Tot mijn spijt heb ik de meeting gisteren moeten missen maar met goeie reden.
Heb uit man en macht geprobeerd het laatste grote probleem met de sc op te lossen en dit is vanmiddag uiteindelijk gelukt.
Namelijk het abs/trac systeem weer naar behoren te laten functioneren.
Met als gevolg dat ik nu dus toch wel egt de 30ste naar lelystad kan met de auto en er de eerstvolgende meeting bij zal zijn!
Dit was nogal een zoektocht omdat alle 3 ja je leest het goed! 3! uitlees apparaten geprobeerd te hebben zonder resultaat!
Kwam simpelweg niet in het systeem van de auto.
Ik handmatig alle sensoren moest gaan controleren.
UiIteindelijk de oorzaak gevonden,namelijk.
De verbindings stekker van de snelheids sensor aan de rechter voorzijde van de auto.(hier had de schade ook gezeten)
Toen ik deze los wilde halen om de weerstand ervan te meten vielen de draadjes er gewoon uit. Deze zaten er hooguit nog 1 mm in.
Dit was met het blote oog nooit te zien.
De stekker verbinding zelf was niet meer te gebruiken dus het probleem opgelost en gaan test rijden.
Na een meter of 500 gingen de lampjes netjes uit in het scherm.Heb de abs geprobeerd. Werkt weer naar behoren!.
Ben er wel achter gekomen gelukkig en geen idee waarom ik dit nooit eerder goed heb bekeken... Dat de achterste remblokken zo goed als compleet weggesleten zijn.
Dus gelijk vanmiddag ebc blokken besteld.
Die zouden er tussen de 19 en 23ste moeten zijn.
Morgen avond een poging doen om de sidemarkers weer te laten branden en dinsdag zou de dashboard airbag kap terug moeten komen van de bekleder.
Aller eerst de boosdoener .
En een paar foto`s van gelijk na mijn vreugde rondje.
Wel lekker zo`n foutmeldingsvrij cluster.
En weer de schuur in voor de werkzaamheden van morgen.
Vind het erg jammer dat ik de meeting gemist heb want buiten de mensen van dit forum om/hun auto`s en die brute lfa & rcf gemist te hebben had ik er maar wat graag met me eigen auto bij willen zijn.
Hier ga ik zsm verandering in brengen haha.
Was hem weer voor nu.
gr.