Geniet er vooral van Johanm! Ik heb geen specifieke vragen.Vandaag was er een youtubefilmpje te zien van de pers die mocht rijden op het ascaricircuit! Super. Ik ga, zoals jullie weten, volgende week. Ik heb met Hube afgesproken dat ik hier een stukje over schrijf. en foto's natuurlijk en misschien filmpje!! Hebben jullie nog specifieke vragen voor mij om op te letten of om te vragen??
Johan heb je hier verder nog wat over gehoord/gevraagd tijdens de trackdays ?Idd GWS, afwerking is niet mooi dus moet het beter voordat het in productie word genomen.!!
Nee GWS. Hij staat wel mooi in de brochure maar ik heb nog niet gehoord of hij ook echt leverbaar is!Johan heb je hier verder nog wat over gehoord/gevraagd tijdens de trackdays ?
Rustig aan mvraamsdonkIS300! Ik krijg hem pas 2016!! Ik wil wel een poging doen om hem op de volgende meeting mee te nemen! ok??Wat gaaf johanm echt ontzettend gaaf.
Van harte gefeliciteerd echt prachtig de kleur alles.
Daar word je vrolijk van en Hube kan de meeting niet eerder nu
Thx SC400nl. Maar het is de moeite van het wachten waard!!wauw gefeliciteerd en welkom bij de 2 deuren club
en wat jammer dat je nog zo lang moet wachten
Thx mloolj. Kan niet snel genoeg gaan!!dat worden heel veel nachtjes slapen! Gefeliciteerd!
Rustig aan mvraamsdonkIS300! Ik krijg hem pas 2016!! Ik wil wel een poging doen om hem op de volgende meeting mee te nemen! ok??