Red-outs

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Rvinyl heeft een redout set (overlay, net als decals) voor de oranje knipperlichten op de IS250/IS220d. De knipperlichten worden dan mooi uniform rood, net als de rest van de achterlichten.

Deze set heb ik ook laten aanbrengen op mijn auto (set gewoon afgegeven bij de dealer, welke deze voor mij geplaatst heeft). Ik rij nu al een jaar met deze set en het ziet er echt geweldig uit. Kortom, de beste en goedkoopste modificatie voor de lexus. (20 dollar excl. shipping)

http://www.rvinyl.com/redout/kits/is250.htm

100_2764.jpg
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Het is wel zelf te doen, alleen geef ik er de voorkeur aan niet zelf moeilijk te doen. Het is zo jammer als je het verprutst en een nieuwe set moet bestellen.

We willen je altijd helpen iets te bestellen Alor. :)
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Die xenon is afhankelijk van het jaartal van je auto. voor 2007 mag het wel.... of was het nou 2006 :? :?: boven ??n van die jaartallen moest je inderdaad automatische hoogteregeling + koplampsproeiers hebben.... ze slaan hier eerlijk gezegd wel een beetje door met al die regels hoor :?

Maar tegenwoordig moet je koplamp er ook voor geschikt zijn. Zolang je een projector heb is er geen vuiltje aan de lucht, heel weinig strooilicht, want dat is het probleem wanneer je ze in een gewone koplamp met lens doe.

Je achter knipperlichten zijn rood? dat mag. kijk maar naar amerikaanse auto's
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Achterknipperlichten in het rood is echt geen probleem. Wat betreft Xenon is het volgens mij 2006.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Even kijken.

Het beste is deze te bestellen bij Rvinyl. Daar heb ik ze namelijk zelf ook vandaan. Misschien dat Jelmer je kan helpen met het verschepen, aangezien hij wat kenissen heeft in de VS, anders betaal je bijna het dubbele aan transport kosten (nogmaals 20 dollar)

Dit is het product: