Red-outs

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Rvinyl heeft een redout set (overlay, net als decals) voor de oranje knipperlichten op de IS250/IS220d. De knipperlichten worden dan mooi uniform rood, net als de rest van de achterlichten.

Deze set heb ik ook laten aanbrengen op mijn auto (set gewoon afgegeven bij de dealer, welke deze voor mij geplaatst heeft). Ik rij nu al een jaar met deze set en het ziet er echt geweldig uit. Kortom, de beste en goedkoopste modificatie voor de lexus. (20 dollar excl. shipping)

http://www.rvinyl.com/redout/kits/is250.htm

100_2764.jpg
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Het is wel zelf te doen, alleen geef ik er de voorkeur aan niet zelf moeilijk te doen. Het is zo jammer als je het verprutst en een nieuwe set moet bestellen.

We willen je altijd helpen iets te bestellen Alor. :)
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Die xenon is afhankelijk van het jaartal van je auto. voor 2007 mag het wel.... of was het nou 2006 :? :?: boven ??n van die jaartallen moest je inderdaad automatische hoogteregeling + koplampsproeiers hebben.... ze slaan hier eerlijk gezegd wel een beetje door met al die regels hoor :?

Maar tegenwoordig moet je koplamp er ook voor geschikt zijn. Zolang je een projector heb is er geen vuiltje aan de lucht, heel weinig strooilicht, want dat is het probleem wanneer je ze in een gewone koplamp met lens doe.

Je achter knipperlichten zijn rood? dat mag. kijk maar naar amerikaanse auto's
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Achterknipperlichten in het rood is echt geen probleem. Wat betreft Xenon is het volgens mij 2006.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Even kijken.

Het beste is deze te bestellen bij Rvinyl. Daar heb ik ze namelijk zelf ook vandaan. Misschien dat Jelmer je kan helpen met het verschepen, aangezien hij wat kenissen heeft in de VS, anders betaal je bijna het dubbele aan transport kosten (nogmaals 20 dollar)

Dit is het product:
http://www.rvinyl.com/redout/kits/is250.htm

Volgens mij moet je bij de bestelling wel selecteren dat je de "red non-protective film" moet hebben en verder alles "no".

Dan selecteer je "add to cart".

Dan "proceed to checkout"

Dan vul je het formulier in en selecteer je de optie "pay by credit card" of Paypal, mocht je daar een account hebben. Verder dan dat kan ik niet zonder te bestellen. Misschien moet je iemand in jouw omgeving vragen die een beetje engels kent.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ik kan het wel voor je regelen. Komt het mee met de volgende vracht, duurt wel even hoor, maar kost praktisch niks in verzenden.

Dus alleen "red non-protective film"? en verder elk veld "No"?

Maar hoe groot zijn ze? de hele achterlichten? dus niet zo:

Ebay
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Bijna hetzelfde. Ik ben uiteindelijk voor de redouts van Rvinyl gegaan omdat deze uit de vergelijking op clublexus het beste naar voren kwamen.

Maar mooie prijs op ebay zeg!
 

Erick

Heel actief
13 jun 2010
863
20
18
Okee, ik had het idee om ze op mijn GS lampen te plakken maar de knippelichten zijn te lang dus gaat niet werken. Ik moet nu opzoek naar doorzichtig rood maar dan universeel zeg maar.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Olympus zei:
Hier heb ik er nog gevonden se...........................
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 648wt_1165
Heb gelijk 2 setjes besteld.... iets van een 21.96$ inc. verzendkosten = iets van +- 16 euro.....

PS : zag net dat deze topic al enkele maanden niet meer actief was.... nu ja mss zijn er nog mensen dat dit eens willen proberen ofzo h?.....


Ik heb ze voor 11 dollar inclusief verzenden. Voorgesneden, exacte vorm voor de IS achterlicht.

Linkje naar E-bay

Maar, wat is de beste manier om te plakken? Ik heb de meest rare verhalen gehoord, tot gewoon goed schoonmaken en plakken, tot goed schoonmaken, insmeren met zeepsop en dan plakken, net zo lang wrijven totdat alle zeepsop is verdwenen.

Wie kan me helpen?