Red-outs

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Rvinyl heeft een redout set (overlay, net als decals) voor de oranje knipperlichten op de IS250/IS220d. De knipperlichten worden dan mooi uniform rood, net als de rest van de achterlichten.

Deze set heb ik ook laten aanbrengen op mijn auto (set gewoon afgegeven bij de dealer, welke deze voor mij geplaatst heeft). Ik rij nu al een jaar met deze set en het ziet er echt geweldig uit. Kortom, de beste en goedkoopste modificatie voor de lexus. (20 dollar excl. shipping)

http://www.rvinyl.com/redout/kits/is250.htm

100_2764.jpg
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Alor zei:
Ja tuurlijk goed schoonmaken .. Ik heb beide delen natgemaakt (sticker en knipperlicht) en erop geplakt.
zo kan je nog een beetje corrigeren.
Toen hij op z'n plek zat met de f?hn erop en met de andere hand van binnen naar buiten wrijven totdat het droog is.
Op YouTube staat wel ergens een DIY.


Verdorie. Moet ik nog een fohn kopen ook :D
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Verfbrander kan ook,............. krijg je als je die te lang gebruikt ook hele aparte creaties van, soort druipkaarsachterlichten :p
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Mafkees!

Vandaag de Redouts voor de 2009 en jonger IS achterlichten mogen ontvangen van mijn goede vriend Jelmer. Ik zal morgen wat foto's maken hoe deze er uit zien.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
oh ja :) foto van de redouts op de verlichting na de 2009 facelift:
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Vond het effect op de verlichting voor 2009 toch mooier. Ik heb nu ook de zijkant open gelaten, omdat dat wel een apart effect gaf.

Ook denk ik dat de kwaliteit van de red outs (heb nu goedkopere) toch niet dezelfde is als die van Rvinyl. Alleen heeft Rvinyl niet de 2009 en up. Aerotect heeft deze wel, maar vragen maar liefst 40 dollar shipping. en dat op een product at in een envelop kan en nog geen 15 dollar kost, is zwaar overdreven.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Dus 130 euro goedkoper, en NL bedrijf. Dus wellicht nog goedkoper, ervan uitgaande dat je bij USA bedrijf, bij een beetje pech, je forse verzendkosten hebt en douane, etc.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
MAar vergeet niet dat ze niet origineel zijn in nederland.. dit zijn aftermarket units en de ledjes zijn er in meerdere hoeveelheden als je goed bekijkt.. :)