Reflector achterbumper met barst: vervangen voor APK?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Oop
  • Startdatum Startdatum
  • Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

APK 50,- Reflector 64,- 20 a 30 minuten werk (gaf de monteur zelf aan).
Dus 230-64-50 = ca. 115,- voor klein half uurtje werk...
En dan "bof" ik nog dat ze de APK niet 2x gerekend hebben, omdat ie nu morgen weer terug moet.

Ik had trouwens bij de (online) afspraak erbij gezet de TPMS sensoren van de zomerset even in te leren. Dat was dus niet doorgekomen, maar gelukkig had ik 't zelf nog even gezegd. Hier hebben ze wonder boven wonder geen kosten voor gerekend (voorheen trouwens ook nooit hoor).
Bij evt apk afkeur heb je wettelijk toch recht op kosteloze herkeuring binnen 7 dagen? Of zat hier meer tijd tussen? Ik vind de service van Lexus ook steeds bedroevender worden als moet ik zeggen dat er bij Lexus Amsterdam tov 2024 iets gewijzigd lijkt; bij grote beurt was de auto ineens weer van binnen en buiten gewassen. Ook bij een eerdere fix van een lekstroom rondom m’n trekhaak (m.i. best wel wat werk/tijd in beslag kan nemen) maar 80 euro arbeidsloon gerekend. Ook nazorg doordat de stekkerhouder niet was ingeklapt en zo bij de drempel op de Pieter Braaijweg er af lag, werd zonder morren en gratis gefixt. De mindere jaren kwamen echt toen Lexus Amsterdam naar Zuidoost verhuisde, minder service, hogere beurt prijzen.