Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het was mijn eerste Lexusforum-meeting en ik vond het erg gezellig, niet iedereen gesproken want er waren zoveel nieuwe gezichten voor mij.
Hartelijk dank aan de organisatie en de catering en natuurlijk ook Lexus-dealer van Dorst voor de gastvrijheid en de moeite om een LFA in de showroom tentoon te stellen. :rulez:
Ook de attentie van dealer van Dorst en Carclean is een leuk gebaar! Dank U.
Mochten jullie foto's gemaakt hebben, willen jullie mij dan PM-en. Dan geef ik jullie de details van de server door waar je een zip bestand kan uploaden (aub volledige resolutie). Je kan ook een dropbox folder of zo even delen met het email adres dat ik je PM.
Opnieuw bedankt allemaal. We hebben er met zijn allen een hele mooie meeting van gemaakt!