Registratie Meeting Lexus Breda

Status
Niet open voor verdere reacties.

Niels_D

Heel actief
27 mrt 2012
860
10
18
Ik zou met 3 man komen, maar het worden er nu 2.

Helaas zijn er altijd mensen die zeggen dat ze komen maar dan als puntje bij paaltje komt van alles bedenken om niet te komen :(

Tot zaterdag!! :D
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Hier heeft het geen zin, hele dag regen.

Dat wordt ongepoetst naar Breda. Dat is ook wel zo fair, zo staat ie er meestal bij :)
 

W3sley

Actief
27 nov 2011
183
0
0
Haha, morgen is het als et goed is wel mooi weer. Dus morgen vroeg mijn bed uit om de auto helemaal te doen
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
pff.. stond de auto net te doen maar het waait zo hard dat het geen nut heeft. spuit hem nog maar een keertje af om half 8 :)

hopelijk lekker weer morgen dan maar :)
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
ik weet ook niet meer of ik ochtend of middag heb opgegeven. En in de uitnodiging heb ik het ook jiet zo snel gezien. Dus kdenk dat ik maar ergens in de ochtend ga/kom.

kheb ook nog ff wat lexusaccessoires aangeschaft.... uhmmmmmmn oh nee tochnie....
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Beste mensen,

Ik zou pas laat in de middag komen maar mijn baas heeft besloten me tot 15.30 aan het werk te houden. Dus............. :X :X :X :X :X :X :X

sorry :worship:

volgende keer beter!
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Jeroen zei:
pff.. stond de auto net te doen maar het waait zo hard dat het geen nut heeft. spuit hem nog maar een keertje af om half 8 :)

hopelijk lekker weer morgen dan maar :)

Same here, ik kwam nog niet eens droog van me poetsplek af....
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Ha, ik wel.. heel af en toe een spetter, maar wel redelijk droog en schoon :D
 

NIEKIS200

Actief
26 nov 2010
232
0
0
In eerste instantie zou ik vandaag moeten werken( ivm vakanties collega's, zieken) maar op de valreep ben ik toch vrij, daarom zit ik te dubben of ik naar de meeting kom of niet.
Vantevoren heb ik mij niet aangemeld, zou dat een probleem zijn? Alle leden van de organisatie zijn offline zag ik, die zijn vast al onderweg naar Breda.
Ik zit nog in dubio, heb thuis namelijk ook nog genoeg werk te doen.
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
En heb je al besloten Niek?
Stuur anders een PM naar de meeting organisten...
Ze zullen allemaal nu wel de lexus APP hebben en dus ook kunnen zien dat er een nieuw bericht is.. (denk ik).
 

NIEKIS200

Actief
26 nov 2010
232
0
0
MichaelR64 zei:
Ik zou gewoon gaan, er hebben zich toch een aantal afgemeld...

Zo redeneer ik ook. Om een of andere reden is er altijd wel iemand die niet kan komen op het laatste moment.
Ik heb dus besloten om te gaan, wel met een niet gepoetste zilvergrijze IS200. Ik verwacht rond 11.30u te arriveren. :)
 

NIEKIS200

Actief
26 nov 2010
232
0
0
micdee zei:
En heb je al besloten Niek?
Stuur anders een PM naar de meeting organisten...
Ze zullen allemaal nu wel de lexus APP hebben en dus ook kunnen zien dat er een nieuw bericht is.. (denk ik).

Aha ok, zal ik doen. Zelf heb ik niet zo'n moderne gsm. :)

Mijn pc is ook niet 100% in orde, dus kan bestandje met tekst om achter de voorruit te leggen ook niet openen en afdrukken maar dat zal geen ramp zijn neem ik aan. Belangrijkste is dat er zoveel mogelijk leden/auto's zijn, is voor de dealer ook wel zo leuk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.