Review en vergelijking met UX

Hmm LBX als opvolger van de UX. Hier hebben we nou niet echt het gevoel dat de LBX een verbetering is van de UX. Maar ja autos zijn persoonlijk, dus iedereen zijn mening. De UX heeft mij en vriendins voorkeur.

Ja, mee eens. De UX is een andere (betere) klasse in mijn beleving. Ik heb de LBX ook meegehad van Peterman Enschede en hij viel mij tegen, alhoewel de referentie die ik heb geen vergelijking is natuurlijk. De LBX is wel leuk, zeker beter dan een Yaris cross maar ook niet veel.

• Leuk
Waarderingen: Paniekje en HondaFan
Naar mijn gevoel gaat de vergeijking met een UX een beetje mank. De LBX is kleiner en niet bedoeld als een "limousine". Het is een luxe kleine auto die een stuk handiger is te rijden in een stedelijke omgeving en gemakkelijker te parkeren. Eigenlijk een soort van instapmodel voor een groep kopers die tot nu toe geen belangstelling heeft voor de andere Lexus modellen. Daarmee kan dus een andere, tot nu toe niet bereikbare, groep kopers worden aangetrokken. Vele daarvan zullen na enige ervaring met de LBX het gevoel krijgen dat bij veel van de forumleden ook is ontstaan: als het enigszins kan nooit weer een ander merk. Onopvallende betrouwbaarheid is een deugd die je pas na enige tijd gaat waarderen in een automodel.