Interessant product, weliswaar aan de prijs al is een Beat Sonic oplossing richting de €900 als die vanuit de VS naar Nederland wordt verzonden.
Het grote pluspunt van het standaard Navi-scherm is de afleesbaarheid onder alle omstandigheden. Ik heb eerst mijn telefoon in een houdertje gehad voordat ik CarPlay zelf ingebouwd heb. Dat werkt op zich prima, maar zodra de zon gaat schijnen en ik mijn zonnebril opzet is mijn telefoon behoorlijk slechter af te lezen. Dat komt door de polarisatie filters in mijn zonnebril en de telefoon. Het standaard Navi-scherm heeft daar totaal geen last van. Met zonnebril, zonder, in het donker, dat is altijd uitstekend afleesbaar. Gezien de vele soorten aftermarket oplossing die “goedkoop” lijken te zijn hebben vergelijkbare soorten schermen in hun oplossing die met zonlicht knap slecht afleesbaar zijn. Mijn advies: probeer goed te achterhalen hoe het zit met de leesbaarheid in zonlicht en eventueel een zonnebril. En daarbij zou ik de persoonlijke mening van een YouTuber met een korrel zou nemen, ondanks de goede bedoelingen.
In feite heb je daar geen extra voordeel t.o.v. RoadTop/CarPlayBox of Grom direct via Bluetooth, als je het mij vraagt.
Hoe bedien je je AA/CP dan? Ook via de remote touch interface, stuurwiel bediening? Ik neem aan dat dit scherm dan ook touchscreen ondersteunt?