RoelVB's TapTurn alternatief

Henri27

Heel actief
1 jul 2020
565
253
63
Ik zie er geen brood in, maar daar is een hobby ook niet perse voor.
Zoals ik er nu over denk:
  • Richtprijs max. 50 euro
  • Instelbaar dmv Bluetooth (via Android app. Geen iOS om 2 hoofdredenen; ik heb geen iOS apparaat om te testen en de kosten om een iOS-app te publiceren)
  • Verschillende effecten in te stellen
Als iemand toevallig zo kan vertellen waar ik de relais vind in de SC430 en 3GS (er vanuit gaande dat deze hetzelfde zijn), dan kan ik als ik tijd heb in ieder geval snel beginnen met wat onderzoek/tests. Ze zitten vast ergens bij de zekeringen, maar ik heb er nog nooit naar gezocht.
Hej @RoelVB , ik wilde eens vragen hoe het hier mee staat..

Had je zelf een indicatie wanneer je de modules inbouwgereed wilt hebben?

(Voel geen druk hoor, het moet wel hobby blijven, maar was wel benieuwd) :cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: Xenon

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Hej @RoelVB , ik wilde eens vragen hoe het hier mee staat..

Had je zelf een indicatie wanneer je de modules inbouwgereed wilt hebben?

(Voel geen druk hoor, het moet wel hobby blijven, maar was wel benieuwd) :cool:
Zodra ik iets heb zal ik het uiteraard laten weten.
Een product dat af is zal sowieso maanden duren, maar wellicht dat er mensen een prototype willen testen (zodra die er is).
 
  • Leuk
Waarderingen: Xenon en Henri27

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Zodra ik iets heb zal ik het uiteraard laten weten.
Een product dat af is zal sowieso maanden duren, maar wellicht dat er mensen een prototype willen testen (zodra die er is).
Count me in. Zowel IS als GS zijn voorzien van trekhaak en full Led richtingaanwijzers (aanhanger trouwens ook). Maar ik neem aan dat je een lastonafhankelijke versie maakt? Ga je gebruik maken van de mechanische relais die er in zitten (tikken), of ga je naar geruisloze Solid State toe? Bennienieuwsgierigmaarwilwelgraagallesweetuh ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Cobus en RoelVB

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Hoe staat het hiermee? Zijn er al vorderingen gemaakt?
Helaas nog niet aan begonnen, maar toevallig afgelopen weekend sinds een lange tijd weer eens tijd gehad om iets aan de SC te doen.
Enige project dat eerst nog moet vwb mijn auto's is de uitlaat van de GS. Daarna is dit "TapTurn" project aan de beurt
 

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Daar heb ik begrip voor, Roel. Maar helaas moet ik dan nu toch afhaken. Zelf heb ik er eentje in de GS, maar vrouwlief wil ik niet nog veel langer erop laten wachten. Rondje eBay/Amazon dan maar weer...
Maar blijf wel benieuwd naar de uiteindelijke Roel'sTurn :cool: (y).