Ronald Veen IS200 Project

16 dec 2009
117
0
16
Heren ik zal rustig aan gaan beginnen met het aanpassen van de Lexus is200.
Had 3 wkn geleden Angel eyes besteld via www.ebay.nl, en na 13 dagne kwam het eindelijk binnen.
jg45g8.jpg

f1zioo.jpg
 
16 dec 2009
117
0
16
en vandaag ff ingebouwd, wat een werk :!: :!:

23t2lms.jpg

4q1ppg.jpg


Mocht iemand willen weten hoe, wat en waar stuur een pm reageer op de berichten of stuur maar een mail!
 
16 dec 2009
117
0
16
Uiteraard wil ik van jullie weten of het er goed uitziet, ben nog niet helemaal klaar maar dat zie je niet op de foto's. De starters/omvormer moet ik nog netjes wegwerken. En het gat waar het lampje normaal in klemt moet ik nog beter dicht maken!
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Wat mooi zeg! Misschien, wanneer mijn vrouw tijd heeft, kunnen wij dat ook op haar IS200 zetten.

Bedankt trouwens dat je het topic overnieuw hebt aangemaakt.
 

Jappie

Hoort erbij
12 apr 2009
35
0
0
Resultaat ziet er goed uit, staat mooi in combinatie met de lakkleur. Kon je de koplampen een beetje fatsoenlijk uit elkaar halen? Heb op het Engelse forum gelezen dat dat nogal een pokkewerk kan zijn... :lol:
 
16 dec 2009
117
0
16
Jappie zei:
Resultaat ziet er goed uit, staat mooi in combinatie met de lakkleur. Kon je de koplampen een beetje fatsoenlijk uit elkaar halen? Heb op het Engelse forum gelezen dat dat nogal een pokkewerk kan zijn... :lol:

Het uit elkaar halen gaat op zich best zolang je maar weet hoe en met welke hulpmiddelen!
 
16 dec 2009
117
0
16
na wat pech te hebben gehad met de lexus vandaag voor mijn verjaardagsgeld een 2din radio gekocht. nu nog de inbouwspullen en stekers en dat zit ook weer snor.

PS: Pech met roest wat hopelijk dit jaar nog weggewerkt gaat worden, bobine's defect, lichte schade aan de achterklep
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Gefeliciteerd met je aankoop en ik hoop dat je pech snel verholpen wordt!
 
16 dec 2009
117
0
16
deze week komen de spullen binnen voor het inbouwen van de 2din radio inclusief de juiste stekers. Komt mooi uit ben vrij dus kan gelijk alles inbouwen/testen!
 

Jimmy

Actief
18 jun 2010
310
5
18
ronaldveen1984 zei:
Heren ik zal rustig aan gaan beginnen met het aanpassen van de Lexus is200.
Had 3 wkn geleden Angel eyes besteld via www.ebay.nl, en na 13 dagne kwam het eindelijk binnen.
jg45g8.jpg

f1zioo.jpg

Ziet er super uit, ben het zelf ook van te doen.
ps. Volgens mij, weet niet zeker heb ik je van de week zien rijden in de buurt van Europoort maar goed.

Moet je eens even kijken naar dit.
Ben geen ster in het plaatsen van filmpies dus excuses daarvoor.

http://www.youtube.com/watch?v=VTepRMUQ5ZI

http://www.youtube.com/watch?v=-3EQ4iCbrTc[/url][/code]


Gr Jimmy
 
16 dec 2009
117
0
16
hey jongens,

Ben na een tijdje weer terug en ik ga snel weer wat dingen maken voor de IS, ik heb intussen de radio ingebouwd maar ben niet geheel tevreden!

En Jimmy het kan kloppen dat mij ziet rijden in de europoort woon je hier in de buurt?
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Opzich wel mooie radio, maar de inbouwkader past precies niet mooi aan.

Kader trekt bovenaan smoelen, de zijkanten en de spatie tussen de kader en verwarmingsunit :?
 
16 dec 2009
117
0
16
Esteban zei:
Opzich wel mooie radio, maar de inbouwkader past precies niet mooi aan.

Kader trekt bovenaan smoelen, de zijkanten en de spatie tussen de kader en verwarmingsunit :?

inderdaad, en hoe dit op te lossen?
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
ronaldveen1984 zei:
Esteban zei:
Opzich wel mooie radio, maar de inbouwkader past precies niet mooi aan.

Kader trekt bovenaan smoelen, de zijkanten en de spatie tussen de kader en verwarmingsunit :?

inderdaad, en hoe dit op te lossen?

De kader kan je wel recht krijgen, waarschijnlijk door de (bevestiging) binnenkader van de unit.
Maar aan de spaties tussen kan je niets meer doen.

Wat ik zou doen:
In MDF een perfecte passing maken en vervolgens bekleden of spuiten in satijn zwart om de kleur zo dicht mogelijk bij de rest te krijgen.....
Ofwel een mal maken en met polyester te overtrekken....

Als het om een recht vlak gaat, zou ik het persoonlijk in MFD maken en bekleden of spuiten.
Zo heb ik in mijn (ex) Accord mijn bedieningspaneel voor de airride ook gemaakt.
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Alor zei:
ronaldveen1984 zei:
Alor zei:
MDF is idd een goede oplossing lijkt me :rulez:

ik vind zelf altijd dat het bekleden nooit zo mooi word, maar proberen an altijd
Klopt, maar je kan ook kiezen voor een soort kunstleer wat weer dichtbij de rest van je interieur komt.

Heb ik ook naar gezocht.
Een origineel onderdeel meegenomen naar de lokale stoffenboer bij ons en gezocht tot ik de juiste kleur had. Was bijna exact hetzelfde.

Als je leder neemt en deze wat warm maakt, deze zal soepel worden zodat je deze mooi overtrekken. Je kan inderdaad ook kunstleder nemen, heb je in verschillende diktes.