Ronald Veen IS200 Project

bas

Actief
15 jul 2010
190
0
0
het ziet er gaaf uit, mag ik vragen welk merk of welke shop je gebruikt hebt?
want ze verkopen ook hele slechte setjes en ik zou het zonde vinden om me koplampen open te maken voor jan met de korte achternaam
 
16 dec 2009
117
0
16
bas zei:
het ziet er gaaf uit, mag ik vragen welk merk of welke shop je gebruikt hebt?
want ze verkopen ook hele slechte setjes en ik zou het zonde vinden om me koplampen open te maken voor jan met de korte achternaam

ik heb ze via ebay gekocht en ben zeer tevreden over het geheel
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
ey ronald zijn daar geen overlay kits voor te koop in carbon of zo , mooiste zou zijn origineel , passen er geen andere radios van een andere toyota of iets dergelijks in dan er moet tog ergens wel een oplossing voor te vinden zijn wat wel betaalbaar is en wat ook goed lijkt , ook vind ik het heel erg apart dat er voor de stock radio geen losse cd players te verkrijgen zijn als er zoveel klachten met de radios zijn greetzz
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Volgens mij kan je gewoon via de dealer je radio laten repareren. Zo is dat bij Toyota in ieder geval wel zo. Dan gaat de unit naar het land van herkomst (ligt eraan welk merk het is en waar het gemaakt is) onder de 100 euro word ie zo gerepareerd en daarboven word er contact opgenomen.




gr.koen
 
16 dec 2009
117
0
16
kwp zei:
Volgens mij kan je gewoon via de dealer je radio laten repareren. Zo is dat bij Toyota in ieder geval wel zo. Dan gaat de unit naar het land van herkomst (ligt eraan welk merk het is en waar het gemaakt is) onder de 100 euro word ie zo gerepareerd en daarboven word er contact opgenomen.




gr.koen

Het is ia Lexus nooit aantrekkelijk om deze te laten repareren, dit is te kostbaar en vaak onmogelijk!
 

Jimmy

Actief
18 jun 2010
310
5
18
ronaldveen1984 zei:
hey jongens,

Ben na een tijdje weer terug en ik ga snel weer wat dingen maken voor de IS, ik heb intussen de radio ingebouwd maar ben niet geheel tevreden!

En Jimmy het kan kloppen dat mij ziet rijden in de europoort woon je hier in de buurt?

Ron,

Inderdaad woon in H'vliet.
 

Jimmy

Actief
18 jun 2010
310
5
18
ronaldveen1984 zei:
Esteban zei:
Opzich wel mooie radio, maar de inbouwkader past precies niet mooi aan.

Kader trekt bovenaan smoelen, de zijkanten en de spatie tussen de kader en verwarmingsunit :?

inderdaad, en hoe dit op te lossen?

Je dubbeldin bracket is niet helemaal (pas) mooi, je hebt er verschillende type's in.
Ik zelf heb ook een dubbeldin, zal binnenkort een foto maken, bij mij ziet het er heel anders uit.
Geen open naden of kieren, zowel niet door mijn verwarmingsunit als radio.
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Jimmy zei:
ronaldveen1984 zei:
Esteban zei:
Opzich wel mooie radio, maar de inbouwkader past precies niet mooi aan.

Kader trekt bovenaan smoelen, de zijkanten en de spatie tussen de kader en verwarmingsunit :?

inderdaad, en hoe dit op te lossen?

Je dubbeldin bracket is niet helemaal (pas) mooi, je hebt er verschillende type's in.
Ik zelf heb ook een dubbeldin, zal binnenkort een foto maken, bij mij ziet het er heel anders uit.
Geen open naden of kieren, zowel niet door mijn verwarmingsunit als radio.

Staan bij de verschillende type's dan ook bij voor welke types of merken radio deze geschikt zijn, of is het gokken en hopen dat je de juiste hebt??
Heb er binnenkort ook 1neke nodig, maar wel voor een GS....
 

Green

Actief
30 aug 2010
302
0
0
Volgens mij is het verkeerd gemonteerd. in het radio paneel zitten haakjes en die moeten in de clima control paneel vallen.
 
16 dec 2009
117
0
16
Green zei:
Volgens mij is het verkeerd gemonteerd. in het radio paneel zitten haakjes en die moeten in de clima control paneel vallen.

volgens mij kan hij niet anders, trouwens ook weer wat gehad met de lexus, een van de cilinders van de remmen bleef vast zitten.
 

Green

Actief
30 aug 2010
302
0
0
Ik heb hetzelfde raamwerk en zat er de eerste keer ook met die spleet. weer alles losgehaald en opnieuw gemonteerd en toen zat het netjes.

Als je remcilinder vast zit..... Harder remmen!! :greens:
 
16 dec 2009
117
0
16
Green zei:
Ik heb hetzelfde raamwerk en zat er de eerste keer ook met die spleet. weer alles losgehaald en opnieuw gemonteerd en toen zat het netjes.

Als je remcilinder vast zit..... Harder remmen!! :greens:

wanneer het wat beter weer word ga ik eens lekker knutselen en anders een ander frame kopen!
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
@ ronald bas heeft complete remmerij van een altezza miskien dat dat een oplossing bied :rulez:
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
ik heb eventueel nummers van een remklauw revisie setje en van de zuigers als je daar interesse in heb, ik kan het niet bestellen, ik heb het ook bij lexus moeten bestellen.



gr. koen
 
16 dec 2009
117
0
16
kwp zei:
ik heb eventueel nummers van een remklauw revisie setje en van de zuigers als je daar interesse in heb, ik kan het niet bestellen, ik heb het ook bij lexus moeten bestellen.



gr. koen

Geef voor de zekerheid die nummers maar, ik denk dat mn garage ze wel heeft maar zeker weten doe ik t niet

mvg

Ronald Veen
 
16 dec 2009
117
0
16
helaas een probleempje met de Angel eyes de starter (of zoiets) is defect van de linkerzijde, heb hem omgezet met die van de rechterzijde en dan doen ze het wel. Heb maar een nieuw setje aangeschaft via ebay en hoop dat t dezelfde zijn zodoende kan ik de starters omruilen.
 
16 dec 2009
117
0
16
ook moet ik nieuwe banden om de velgen zetten weet alleen nog niet welk merk, heb nu bridgestone en bevallen redelijk wat zijn jullie ervaringen?