bas zei:het ziet er gaaf uit, mag ik vragen welk merk of welke shop je gebruikt hebt?
want ze verkopen ook hele slechte setjes en ik zou het zonde vinden om me koplampen open te maken voor jan met de korte achternaam
kwp zei:Volgens mij kan je gewoon via de dealer je radio laten repareren. Zo is dat bij Toyota in ieder geval wel zo. Dan gaat de unit naar het land van herkomst (ligt eraan welk merk het is en waar het gemaakt is) onder de 100 euro word ie zo gerepareerd en daarboven word er contact opgenomen.
gr.koen
ronaldveen1984 zei:hey jongens,
Ben na een tijdje weer terug en ik ga snel weer wat dingen maken voor de IS, ik heb intussen de radio ingebouwd maar ben niet geheel tevreden!
En Jimmy het kan kloppen dat mij ziet rijden in de europoort woon je hier in de buurt?
ronaldveen1984 zei:Esteban zei:Opzich wel mooie radio, maar de inbouwkader past precies niet mooi aan.
Kader trekt bovenaan smoelen, de zijkanten en de spatie tussen de kader en verwarmingsunit :?
inderdaad, en hoe dit op te lossen?
Jimmy zei:ronaldveen1984 zei:Esteban zei:Opzich wel mooie radio, maar de inbouwkader past precies niet mooi aan.
Kader trekt bovenaan smoelen, de zijkanten en de spatie tussen de kader en verwarmingsunit :?
inderdaad, en hoe dit op te lossen?
Je dubbeldin bracket is niet helemaal (pas) mooi, je hebt er verschillende type's in.
Ik zelf heb ook een dubbeldin, zal binnenkort een foto maken, bij mij ziet het er heel anders uit.
Geen open naden of kieren, zowel niet door mijn verwarmingsunit als radio.
Green zei:Volgens mij is het verkeerd gemonteerd. in het radio paneel zitten haakjes en die moeten in de clima control paneel vallen.
Green zei:Ik heb hetzelfde raamwerk en zat er de eerste keer ook met die spleet. weer alles losgehaald en opnieuw gemonteerd en toen zat het netjes.
Als je remcilinder vast zit..... Harder remmen!! :greens:
Green zei:Zit daar verschil in dan tussen de altezza remmen en die van de Is200?
kwp zei:ik heb eventueel nummers van een remklauw revisie setje en van de zuigers als je daar interesse in heb, ik kan het niet bestellen, ik heb het ook bij lexus moeten bestellen.
gr. koen