Jelmer zei:kwam vandaag weer dezelfde IS-F tegen, in mijn ogen heeft hij dikkere achterwielen nodig. iets te ielletjes om die aggressieve uitlaten aan te vullen
Johann zei:Jelmer zei:kwam vandaag weer dezelfde IS-F tegen, in mijn ogen heeft hij dikkere achterwielen nodig. iets te ielletjes om die aggressieve uitlaten aan te vullen
Neh, uitlaten iets minder protserig was beter geweest..
raymond zei:vergeet de audi rs6. mijn maatje rijd de c 63 amg met meer dan 610 pk dat is pas leuk :worship: :worship: :worship:
micdee zei:Nehhhh.. uitlaten moeten niet buiten de carosserie steken, misschien alleen als ze heet gestookt zijn na een lekker heftig ritje
raymond zei:vergeet de audi rs6. mijn maatje rijd de c 63 amg met meer dan 610 pk dat is pas leuk :worship: :worship: :worship:
Wat gaat ie doen, er een quattro set van Audi onderzetten om toch een keer weg te kunnen komen en na het rechte stuk ook nog een bocht door te komen???raymond zei:mijn maatje is ook nog niet klaar.
Nou als ik heel eerlijk ben, nope... zet ze maar op de weegschaal.. welke is er zwaarder???raymond zei:wees eerlijk de 63 amg is toch meer auto dan de rs6!
Ja en dat laatste doet dan het hele gezin, incluis de labrador naar je AMG rijdende maatje wanneer ze de AMG voorbij komen suizen...raymond zei:de audi is en auto voor en gezin met en labrador. :hi: :hi: :hi: