RS6

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
HAhhaah geeft niet :D we moeten evoor zorgen dat we dan in de ISF zitten :p
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
staat een zwarte hier in Groningen bij de dealer heb ik begrepen... nog even doorsparen :D
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
kwam vandaag weer dezelfde IS-F tegen, in mijn ogen heeft hij dikkere achterwielen nodig. iets te ielletjes om die aggressieve uitlaten aan te vullen
 
  • Leuk
Waarderingen: IS-F kuiken

Johann

Hoort erbij
27 dec 2010
31
0
0
Jelmer zei:
kwam vandaag weer dezelfde IS-F tegen, in mijn ogen heeft hij dikkere achterwielen nodig. iets te ielletjes om die aggressieve uitlaten aan te vullen

Neh, uitlaten iets minder protserig was beter geweest.. ;)
 

raymond

Actief
8 feb 2012
144
1
0
vergeet de audi rs6. mijn maatje rijd de c 63 amg met meer dan 610 pk dat is pas leuk :D :worship: :worship: :worship:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Johann zei:
Jelmer zei:
kwam vandaag weer dezelfde IS-F tegen, in mijn ogen heeft hij dikkere achterwielen nodig. iets te ielletjes om die aggressieve uitlaten aan te vullen

Neh, uitlaten iets minder protserig was beter geweest.. ;)


Spacers gebruiken :p
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Een uitlaat die verder naar buiten geplaatst zijn is in mijn optiek ook mooier.
Zoiets als ik heb.

En dan nog fors dikkere wielen!
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Nehhhh.. uitlaten moeten niet buiten de carosserie steken, misschien alleen als ze heet gestookt zijn na een lekker heftig ritje
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
raymond zei:
vergeet de audi rs6. mijn maatje rijd de c 63 amg met meer dan 610 pk dat is pas leuk :D :worship: :worship: :worship:

Zijn jullie wel van je plek gekomen, of leek het alleen dat het hard ging, maar waren het alleen de achter banden die aan het roken waren.....
;)

Ik wed dat de RS6 C6 sneller is van 0-100m dan die C63....
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
micdee zei:
Nehhhh.. uitlaten moeten niet buiten de carosserie steken, misschien alleen als ze heet gestookt zijn na een lekker heftig ritje


Ik bedoel meer naar links en rechts. En aan beide zijden een enkele dikke pijp.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
raymond zei:
vergeet de audi rs6. mijn maatje rijd de c 63 amg met meer dan 610 pk dat is pas leuk :D :worship: :worship: :worship:



MTM of MTD? Tuning op de RS6. Vergeet de C63AMG.........

Dik over de 700 pk ;)
 

stadler

Actief
12 jan 2009
155
3
18
700 pk van een vriend of weet ik veel wie...... maakt mij ni uit
300 pk zijn van mij!!!!! :p :p
 

raymond

Actief
8 feb 2012
144
1
0
mijn maatje is ook nog niet klaar. wees eerlijk de 63 amg is toch meer auto dan de rs6! de audi is en auto voor en gezin met en labrador. :hi: :hi: :hi: :p :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Deleted User 80

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
raymond zei:
mijn maatje is ook nog niet klaar.
Wat gaat ie doen, er een quattro set van Audi onderzetten om toch een keer weg te kunnen komen en na het rechte stuk ook nog een bocht door te komen???

raymond zei:
wees eerlijk de 63 amg is toch meer auto dan de rs6!
Nou als ik heel eerlijk ben, nope... zet ze maar op de weegschaal.. welke is er zwaarder???
Juist de Audi, dus meer auto.. :p :p

raymond zei:
de audi is en auto voor en gezin met en labrador. :hi: :hi: :hi:
Ja en dat laatste doet dan het hele gezin, incluis de labrador naar je AMG rijdende maatje wanneer ze de AMG voorbij komen suizen...

Maar alle gekheid verder op een stokje... het geluid van de oude AMG 63 was fenomenaal bruut.
Ik heb de nieuwe nog niet in het echt gehoord....
En ik zou zeker ook een AMG willen rijden...
 

raymond

Actief
8 feb 2012
144
1
0
ik maak er ook maar en geintje van :p het geluid is echt bruut :worship: :worship: :worship: laats op de weg van rotterdam naar hoek van holland 320 kmp :rulez: :rulez: best bruut toch? en dan het geluid er bij kippevel :baseball: :baseball: gr raymond