Vandaag naar Autoglas Perfect in Rotterdam geweest voor een kuurtje ramen tinten (
http://www.autoglasperfect.nl).
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Ik was laat, erg veel file gehad (3 uur over 125 km).
Al met al duurde dit 6 uur om alle ruiten behalve de voorruit te tinten.
Eerst even kennismaken, daarna wat uitleg en voorbeelden. Goed geholpen met de keuze te maken.
Alle zijramen werden uit de sponningen gehaald, weet ik hoeveel keer gewassen etc. De achterruit bleef zitten, maar de gehele achterbank, de hoedenplank werden verwijderd. Eerst aan de buitenkant afsnijden, in vorm maken, daarna aan de binnenkant plakken.
Mooi om te zien, 200% vakman. Doet dit al 8 jaar. Enorme service, en een erg leuke dag gehad, leerzaam ook.
Veel geleerd, oa het verschil tussen de droge methode (talk) en de natte methode, water.
Aan het eind bij het monteren werd ook de hoedenplank schoongemaakt (veel schimmelvorming). Ik mocht zo niet wegrijden. En als toetje werd de wagen afgespoten, in de zeep gezet, wederom gespoten en met een doek afgenomen.
Ik had dit beter vrijdag kunnen doen, was ik direct klaar geweest voor de meeting
Ergo: super! Zegt het voort, super service, kwaliteit en pas tevreden als het 100% in orde is!
Voorste zijruit 65% (ruiten waren al erg donker) en de achterste zijruiten / achterruit 35%.