- 30 okt 2024
- 229
- 292
- 63
Danny Beterams repareerde de wagen, Beterams Automotive Breda WestMooie oplossing, kan je straks weer genieten van jouw Lexus , wie en waar wordt deze gerepareerd ?
Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Danny Beterams repareerde de wagen, Beterams Automotive Breda WestMooie oplossing, kan je straks weer genieten van jouw Lexus , wie en waar wordt deze gerepareerd ?
Peterman heeft de diagnose gesteld: veerpootlagers. Ik heb de dame aan de balie nog heel vriendelijk gevraagd of er ook naar de heugel is geken, maar ze bleef bij het antwoord dat de monteur weet wat hij doet en alles heeft gechecked met de diagnose. Ben ik nu gerust met deze diagnose? Nee niet echt. Ik heb een jaar garantie op die lagers. Dat wel, maar krijg ik het nog gerepareerd? En is het dan opgelost. Damn, niet fijn dit![]()
Afgelopen weekend met de wagen langs een heel goed aangeschreven Kwitfit (ja die zijn er en wij hebben hem!) geweest en daar hebben ze er meer gestuurd en op de brug gehad: veerpootlagers, niet lang mee doorrijden. Oké. De verkoper laat het goed herstellen. De veerpoten worden eruit gehaald en de bovenkant, zeg maar het lagerhuis, wordt omgeruild voor nieuw en origineel. Dan gaat de poot er weer onder. Ik krijg een leenwagen mee. Voor mij zijn er geen kosten. Dat vind ik een nette oplossing.
Vraag snap ik wel, komt door wat eraan voorafging….Mooi dat ze gemaakt zijn! Ik vroeg mij alleen af: hoe komt het dat je de diagnose uit Enschede niet helemaal vertrouwde en dus ook langs Kwikfit ging? Waar ze dezelfde diagnose stelden. En waarop het het toen wel liet repareren. Wat maakte voor jou het verschil?