Hoi! Even m'n ei kwijt hoor.
Onlangs m'n GS (bj. 2012) weer voor een beurt weggebracht bij Lexus Den Haag.
Gevraagd:
(Niet) gekregen:
Onlangs m'n GS (bj. 2012) weer voor een beurt weggebracht bij Lexus Den Haag.
Gevraagd:
- Pakket voor 255.000km.
- Hybride Health Check gevraagd i.c.m. aankoopkeuring: want gunstige combi-prijs én qua leeftijd en km's fijn om te weten hoe de auto eraan toe is.
- TPMS van de winterwielen even opnieuw inleren, moest op afspraak (kon ik vroeger gewoon voor langsrijden, gratis, zonder afspraak).
- Leenauto gevraagd, maar die zijn nauwelijks/niet beschikbaar, dus ik heb maar besloten daar te wachten (gelukkig kon ik op de laptop wat werken).
(Niet) gekregen:
- De 255.000 beurt. (Duurde ca. 2 uur)
- Alleen HHC, maar GEEN aankoopkeuring-rapport (waar wel mee geadverteerd wordt). "Nou meneer, zo'n rapport heb ik nog nooit gezien hoor. Maar ik zal het even navragen."
- TPMS inleren kost ineens geld. Nu rij ik al maanden met brandend lampje omdat ik niet eerder terecht kon. En binnenkort de zomerwielen er weer onder. Dus laat dan maar, pffff.
- Ik belde achteraf met de vraag wat Red carpet inhoudt: "Dat is tot 200.000km of 10 jaar". Huh? Dan val ik allang buiten de boot,. Alleen kan ik dat echt nergens terugvinden.
- Maar ik heb wel een pasje gehad met daarop "red carpet treatment".
- Ik vroeg het omdat de auto niet was schoongemaakt en de leenauto zo moeilijk was (vond ik voorheen wel fijne service). "U was een wachter? Nee dan maken we de auto niet schoon". Ja lekker! Omdat zij geen leenauto hadden was ik een wachter ja...
- De louwman-service-pas is er ook al een tijdje niet meer (gratis ruitschade reparatie, gratis APK, gratis bandenreparatie, gratis winter- en zomerinspectie, gratis vloeistoffen bijvullen, etc.)