- 23 nov 2011
- 769
- 219
- 43
Sinds een tijdje heb ik wat issues met mijn sleutel en het openen en sluiten van de deuren. Hierbij werkt de keyless entry vaak niet, als ik het maar vaak genoeg probeer, doet 'ie het uiteindelijk wel en soms werkt het gewoon in ??n keer. Ook bij het sluiten via het knopje op de deurgreep hetzelfde probleem. Ik sta soms wat onhandig lang bij de auto tot de auto uiteindelijk gesloten is. Vaak moet ik dan het knopje op de afstandsbediening gebruiken, maar ook daar heb ik wat problemen met het bereik. Ook daar moet ik het knopje vaak tig keer indrukken voor het een keer werkt en verder dan een meter van de auto hoef ik het niet te proberen..
Nu zul je natuurlijk zeggen: je batterij is leeg, maar die heb ik inmiddels al vervangen en heb ik ook nagemeten. Deze gaf ook een betere spanning af dan de vorige batterij, maar heeft helaas het probleem niet opgelost.
Helaas heb ik maar ??n sleutel bij de auto gekregen en omdat ik een USDM auto (en bijbehorende sleutel met knopje meer dan in Europa) heb, kan ik niet zomaar hier een nieuwe sleutel krijgen, dus ik kan niet heel eenvoudig een andere sleutel testen.
Iemand nog een idee of er nog opties zijn die ik kan proberen?
Nu zul je natuurlijk zeggen: je batterij is leeg, maar die heb ik inmiddels al vervangen en heb ik ook nagemeten. Deze gaf ook een betere spanning af dan de vorige batterij, maar heeft helaas het probleem niet opgelost.
Helaas heb ik maar ??n sleutel bij de auto gekregen en omdat ik een USDM auto (en bijbehorende sleutel met knopje meer dan in Europa) heb, kan ik niet zomaar hier een nieuwe sleutel krijgen, dus ik kan niet heel eenvoudig een andere sleutel testen.
Iemand nog een idee of er nog opties zijn die ik kan proberen?