- 9 nov 2013
- 32
- 2
- 0
Gisteren had ik een primeur blijkbaar;
Bracht de auto voor de kleine 15.000km beurt naar Lexus Eindhoven en vroeg of ze meteen een software update wilde doen van het media systeem ( ik heb de non-Nav uitvoering), aangezien de iPod functie al vanaf het begin niet goed werkte. Verwachting was dat het binnen 30-60 minuten geregeld zou zijn dus ik kon er op wachten. Ruim 2 uur verder bleek dat de software update procedure niet liep zoals verwacht en na wat belletjes met Lexus Nederland blijkt nu ineens de hele unit vervangen te moeten worden. Het ding doet nu helemaal niets meer dus de komende week geen muziek of bellen in de auto voor mij
Ze hadden het in Eindhoven niet eerder meegemaakt en ook bij Lexus NL hoorden ze het blijkbaar voor het eerst...
Volgende week dinsdag mag ik terugkomen, dus hopelijk dan een nieuwe unit erin. Wel opvallend dat een software update zo'n heel systeem om zeep helpt.
Bracht de auto voor de kleine 15.000km beurt naar Lexus Eindhoven en vroeg of ze meteen een software update wilde doen van het media systeem ( ik heb de non-Nav uitvoering), aangezien de iPod functie al vanaf het begin niet goed werkte. Verwachting was dat het binnen 30-60 minuten geregeld zou zijn dus ik kon er op wachten. Ruim 2 uur verder bleek dat de software update procedure niet liep zoals verwacht en na wat belletjes met Lexus Nederland blijkt nu ineens de hele unit vervangen te moeten worden. Het ding doet nu helemaal niets meer dus de komende week geen muziek of bellen in de auto voor mij

Volgende week dinsdag mag ik terugkomen, dus hopelijk dan een nieuwe unit erin. Wel opvallend dat een software update zo'n heel systeem om zeep helpt.