Spamhoek!

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
De pliesie heeft geen sponsoring nodig, iedereen kent ze ;)


T-shirts etc. is wel eens geprobeerd. Een issue is dat er erg veel kosten gemaakt moeten worden, voor investeringen.
Natijds blijkt vaak dat deze merchandiser door te weinig afname niet kostendekkend is, dus een verliespost voor het forum.

Vooraf inschrijven werkt niet, mensen komen terug op hun beslissing of bestellen niet.
Daarnaast nog de discussie over kwaliteit.
Ik wil best een merk polo van 75 euro met mooi borduurwerk. Iemand anders een polo van Zeeman met een sticker.

Ik heb wel eens gedacht iets op te zetten. Inschrijven is betalen, ook bij geen afname, dit vanaf een bepaalde datum.
Iets anders werkt niet. Vrijblijvendheid is voor commercieele bedrijven, op een forum kan dat niet.

p.s. ziet er goed uit!
p.s. idd, daar ben ik ook te vinden, onder mijn eigen naam
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Je hebt gelijk. Was ook maar een (oud) ideetje/voorzetje. Komt nog eens bij dat we met gewoon te weinig zijn en je bent haast gedwongen om het erg algemeen te houden. Bedoel met een 3 serie pak je alles mee van zeg 316 tot 335 en bij LF zal de een zeggen ik wil er perse IS, GS, LS of RX onderhebben. En 75 euro voor een GS450h rijder zal wat makkelijker te verteren zijn dan...nou ja tis wel duidelijk dacht ik.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
LF heeft geen grote doelgroep aan mensen zoals bijv. BMW dat heeft. Van de IS II zijn er 4.000 verkocht, van de 3-serie honderdduizenden.
Daardoor heb je met beperkingen, etc. te maken.


Goed dat mensen meedenken en idee?n aandragen!
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Ik heb net 5, ok 4 en een half volgens de foto, likeurbonbonnetjes gedoneerd :p
Van de 4000 IS'en rijden er nog 4000, van de honderduizenden 3'tjes hoop ik dat ??n 335d'tje nog in goede staat verkeert... :p
 

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
Je vriendin wil twee kittens, want helaas hebben we de vorige twee moeten laten inslapen. Nu hoef ik eigenlijk geen nieuwe, maar na lang aandringen, sturen van foto's, filmpjes en familiebijstand toch gaan kijken bij het asiel. Dan mag ik wel de namen verzinnen. Na enig beraad: Lotus voor de poes en je raadt het vast al, Lexus voor de kater.
:D
 

Andr?

Actief
11 okt 2012
299
23
18
Het is weer zover, de sint is weer aangekomen.
 

Bijlagen

  • Sinterklaas1.jpg
    Sinterklaas1.jpg
    21,5 KB · Weergaven: 46

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
De Sint was hier ook maar weer snel vertrokken op, nee in, zijn witte Supraschimmel... :D

 

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
No Title

Kijk ns wat ik tegenkwam in de AMT.
 

Bijlagen

  • photo2449.jpg
    photo2449.jpg
    193,9 KB · Weergaven: 34

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
Het is een overzichtsfoto van een garage, waarbij ze ingaan op het zo economisch en praktisch mogelijk inrichten van een werkplaats. Er waren meer foto's op de twee pagina's die het beslaat, de auto's zijn gewoon opvulling, ik heb nu ingezoomd op de Lexus. Gewoon leuk om er een te zien. Kenteken is ook goed te zien, misschien ziet iemand zijn auto.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Cool man! Die gast durft gewoon!!!!! Ik hoorde ook niemand over de oranje velgen van Phaebo :)
Maar het heeft wel een hoog nagellak gehalte :) :)