Spamhoek!

Ben benieuwd! Succes.
Is wel een ex-schade auto, fotos leken alleen de achterbumper, maarja daar zit wel de aandrijving natuurlijk.. en Amerikaans import, via Polen nu in NL dus geschiedenis verder lastig te traceren. Onderhoud is wel oke, maar boekje niet ingevuld enzo alleen losse facturen dus ja.. dan twijfel ik toch haha

• Leuk
Waarderingen: Bassj
Is wel een ex-schade auto, fotos leken alleen de achterbumper, maarja daar zit wel de aandrijving natuurlijk.. en Amerikaans import, via Polen nu in NL dus geschiedenis verder lastig te traceren. Onderhoud is wel oke, maar boekje niet ingevuld enzo alleen losse facturen dus ja.. dan twijfel ik toch haha
Groot gelijk. Bij twijfel niet doen.
Leuk voor de heb dit soort auto's maar bedenk dat je hem ook weer een keer wil verkopen. En dan moet ie voor een ander ook weer kloppen.

"Takes of like a rocket"......... :ROFLMAO: Lekker de gang erin, beetje jammer dat ze niet laten weten hoe het afloopt. Hij is gepakt natuurlijk, ik snap niet hoe mensen blijven denken weg te kunnen komen :unsure:🤪

Ik was het niet deze keer!

In het hele filmpje zie je geen een keer een politiewagen of iets. Alleen wat heli's die 'm volgen.
Ik zat te wachten op een crash of een brute actie van de politie maar helemaal niks.
Ik zat er als ramptoerist helemaal klaar voor!

Wel een mooie GS met flinke wielen enzo.

In het hele filmpje zie je geen een keer een politiewagen of iets. Alleen wat heli's die 'm volgen.
Ik zat te wachten op een crash of een brute actie van de politie maar helemaal niks.
Ik zat er als ramptoerist helemaal klaar voor!

Wel een mooie GS met flinke wielen enzo.
Haha ja dat is een beetje een anti-climax. Hoe groot zullen die velgen zijn? 21 inch?