Paniekje
Stamgast
- 1 sep 2024
- 1.260
- 1.137
- 113
House with a viewBekijk bijlage 185699
.Mwoah muisgrijs, past er wel op iddMooie kleur op die 1-serie
Was een onbewoond appartement waar ik een presentatie voor maak. Dus niet ons huis.Bekijk bijlage 185700
Hier ook uitzicht op een Lexus.
De kamer is overigens de wel erg leeg bij jou.
Ah ok dat is waar ook, je was dacht ik fotograaf en zzp'er in de vastgoed.Was een onbewoond appartement waar ik een presentatie voor maak. Dus niet ons huis.

De knetters, 656.000 km in net 6 jaarIk werd gisteren getipt door een kennis, die kwam toevallig deze Camry op Marktplaats tegen.
Vind het wel een mooi resultaat, ook al is het nét geen Lexus!
En dan hang je meteen een kader met je Lexus op omhoog.Was een onbewoond appartement waar ik een presentatie voor maak. Dus niet ons huis.

Hee, dat is in Beckum.Room with a viewBekijk bijlage 185699

Klopt, vastgoedfotograaf. Franchisenemer bij Object&co. Voor de hobby macro fotografie…Ah ok dat is waar ook, je was dacht ik fotograaf en zzp'er in de vastgoed.![]()

yep, Beckemerschoolweg. Wat een draak van een appartement zeg. Buitenmuur koorde, verder staan zo’n beetje alle muren in scherpe of stompe hoeken op elkaar. Dus inrichten wordt dan erg lastig, veel maatwerk etc etc. Gelukkig meet ik sinds 2024 niet meer handmatig in, maar scan ik alles.Hee, dat is in Beckum.
Als je daar nou een paar uur later was geweest had ik een mooie spot gehad.![]()